۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
تداوم و تقویت ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته جاری در کرمان -اقطاع خبر

تداوم و تقویت ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته جاری در کرمان -اقطاع خبر

مریم سلاجقه در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، ناپایداری‌های جوی تا پایان هفتۀ جاری به صورت افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی ادامه خواهند داشت. وی ادامه داد: در مناطق مستعد بارش تگرگ دور از انتظار نخواهد بود. سلاجقه اضافه کرد: آبگرفتگی […]


مریم سلاجقه در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، ناپایداری‌های جوی تا پایان هفتۀ جاری به صورت افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی ادامه خواهند داشت.

وی ادامه داد: در مناطق مستعد بارش تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

سلاجقه اضافه کرد: آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب و طغیان رودخانه‌های فصلی به ویژه در غرب و جنوب استان پیش بینی می‌شود.

سلاجقه با بیان اینکه از روز گذشته بارش‌های خوبی در استان انجام شده است، گفت: بیشترین میزان بارندگی با بیش از ۲۱ میلیمتر به شهرستان بافت و لاله زار اختصاص یافت.

وی از ثبت بارش ۲.۱ میلیمتری باران در شهر کرمان خبر داد و گفت: میزان بارش‌ها در سال زراعی جاری در کرمان به ۵۷.۴ میلیمتر رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه تغییر خاصی در دمای هوا طی روزهای آینده دیده نخواهد شد، گفت: صبح امروز لاله زار با دمای صفر درجه خنک‌ترین منطقه در کشور بوده است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

بیست − نوزده =