۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
تشرف ۴۵ زیارت اولی به حرم رضوی
تشرف ۴۵ زیارت اولی به حرم رضوی

تشرف ۴۵ زیارت اولی به حرم رضوی

گروه جهادی شهیده روزخاتون سابقی‌نژاد در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم منطقه طبق نمداد، موفق به اعزام بیش از ۴۵ نفر از مردم این منطقه به زیارت امام رضا (ع) شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری«اقطاع خبر»؛ چشم‌هایشان بی‌تاب بود و دل‌هایشان آرام قراری ندارد، قرار بود به مهمانی خانه‌ای بروند، که سال‌هاست […]


گروه جهادی شهیده روزخاتون سابقی‌نژاد در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم منطقه طبق نمداد، موفق به اعزام بیش از ۴۵ نفر از مردم این منطقه به زیارت امام رضا (ع) شد.

تشرف ۴۵ زیارت اولی به حرم رضوی

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری«اقطاع خبر»؛ چشم‌هایشان بی‌تاب بود و دل‌هایشان آرام قراری ندارد، قرار بود به مهمانی خانه‌ای بروند، که سال‌هاست آن را از پشت شیشه‌های تلویزیون زیارت کرده‌اند و دل‌هایشان را به پنجره فولادش گره زده‌اند، این دل‌های بی‌قرار همان زیارت اولی‌ها هستند.

 
حال چند سالی است، که گروه جهادی شهیده روزخاتون سابقی‌نژاد با همکاری خیرین قرار دل‌های بی‌قرار زائران امام رئوف در منطقه محروم طبق نمداد شهرستان جازموریان شده است.
 
کلثوم قدرتی در رابطه با برنامه ویژه این گروه جهادی در حوزه محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کوهستان نمداد اظهار کرد: گروه جهادی شهیده روزخاتون سابقی‌نژاد مدتی است که در منطقه محروم روستای دازان منطقه کوهستان نمداد مشغول محرومیت‌زدایی است و خدماتی از تعمیر سقف منازل گرفته تا رسیدگی به نیازمندان را به مردم محروم این منطقه ارائه می‌کند.
 
وی ادامه داد: روستای محروم دازان واقع شده در منطقه از مناطق صعب‌العبور شهرستان جازموریان بوده و به همین دلیل بسیاری از شیعیان روستا اعم از پیر و جوان تاکنون توفیق زیارت حضرت علی‌‌بن‌موسی‌الرضا (ع) را نداشته‌اند.
 
قدرتی تصریح کرد: به لطف خداوند متعال و با حمایت خیران این توفیق پیدا شد تا سهم اندکی در اعزام ۴۵ نفر زیارت اولی به مشهد مقدس داشته باشیم.
 
مسئول گروه جهادی شهیده روزخاتون سابقی‌نژاد اظهار کرد: همچنین به توفیق الهی توفیق داشتیم تا در اعزام ۴۵ زائر زیارت اولی سهیم باشیم.
 
وی یادآور شد: با توجه به ارادت اهالی روستا به شهید حاج قاسم سلیمانی، در مسیر رفت به زیارت امام رضا (ع)، از سمت شهر کرمان و با توقف دو ساعته برای زیارت مزار مطهر حاج قاسم انجام خواهد شد.
 
لازم به ذکر است؛ این گروه از زائران زیارت اولی به مدت پنج روز مهمان حضرت رضا (ع) بودند و از مهمانی در جوار حضرت رضا (ع) بهره‌مند شدند.
منبع:رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*