۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
تشریح عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان
تشریح عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان

تشریح عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمان عملکرد یک‌ماه گذشته این ستاد را در کرمان تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان؛ محمدعلی روح‌اللهی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و آرزوی قبولی عزاداری‌ها در ماه‌های محرم و […]


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمان عملکرد یک‌ماه گذشته این ستاد را در کرمان تشریح کرد.

تشریح عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان

به گزارش پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان؛ محمدعلی روح‌اللهی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و آرزوی قبولی عزاداری‌ها در ماه‌های محرم و صفر گفت: از خداوند می‌خواهیم که ما را جزو پیروان راستین پیامبر اسلام (ص)، ائمه اطهار (س) و شهدا قرار دهد که جان و مال و آبروی خود را برای اعتلای دین گذاشتند و برای همیشه تاریخ ماندگار شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان ادامه داد: طی یک ماه و نیم گذشته پنج پویش در جهت کمک به محرومان استان کرمان برگزار شده که خیرات و برکات به‌همراه خوبی داشته است.

وی ابراز کرد: پویش برکت الحسین (ع) بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) همزمان با سراسر کشور در استان کرمان برگزار شد که در قالب این پویش زائران اولی در مناطق کم‌برخوردار به کربلا و زیارت امام حسین (ع) اعزام شدند.

روح‌اللهی افزود: در این پویش ۹۶ نفر با هزینه کامل بنیاد برکت، ۲۶۰ نفر به‌صورت کمک هزینه‌ای هر نفر ۳۵ میلیون ریال و پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی به ۲۷۰ نفر به عتبات عالیات در کشور عراق اعزام شدند که در مجموع حدود ۳۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برای برگزاری پویش برکت الحسین (ع) و اعزام زائراولی‌های استان کرمان به کربلا هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی نیز تعدادی از مواکبی که در کرمان راه‌اندازی شد و فعالیت داشتند توسط بنیاد برکت حمایت شد و برخی مواد غذایی مورد نیاز به آن‌ها برای پذیرایی از عزاداران داده شده است که ارزش ریالی آن حدود ۳۱۵ میلیون تومان بود.

وی برگزاری پویش نسیم برکت را از دیگر اقدامات بنیاد برکت عنوان کرد و گفت: در قالب آن ۲۳۵ دستگاه وسایل سرمایشی شامل کولر آبی، کولر گازی و پنکه بین نیازمندان توزیع شده است.

روح‌اللهی با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: برای پویش نسیم برکت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان کمک شده که حدود ۴۷۰ میلیون تومان آن توسط گروه‌های جهادی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان، خیریه‌ها و فعالان اجتماعی جمع‌آوری شده و این وسایل سرمایشی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کرمان برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام برکت را از دیگر فعالیت‌های بنیاد برکت برشمرد و خاطرنشان کرد: در این پویش ۱۰۰ تیم از سراسر استان کرمان ثبت‌نام و شرکت کردند که هر تیم متشکل از ۶نفر بودند.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × 5 =