تشريح ممنوعيت هاي تردد دو هفته اي در کرمان

تشریح ممنوعیت های تردد دو هفته ای در کرمان

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است.

تشریح ممنوعیت های تردد دو هفته ای در کرمان

به گزارش اقطاع خبر؛ علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان بیان کرد: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت های تردد ، این ممنوعیت از ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ شهریور ماه در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال خواهد شد.

وی افزود: کنترل های فیزیکی و سیستمی توسط همکاران بنده در تمامی محورها صورت خواهد پذیرفت.

رئیس پلیس راه شمال استان، اظهار کرد: براساس قانون هرگونه تخلف در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد و همچنین هر خودرو در طول شبانه روز ، یکبار جریمه خواهد شد.

وی افزود: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ، کلیه خودروهایی که جریمه کرونایی دارند تا یکماه فرصت پرداخت دارند و در غیراینصورت جریمه های آنها دوبرابر خواهد شد.

 رضایی گفت: همه مجوز‌هایی که تا قبل از تاریخ ۲۴مرداد ماه از سوی هر مرجعی که صادر شده براساس مصوبه ستاد ملی کرونا باطل  و صرفاً مجوزهایی که از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد توسط  مراجع ذی صلاح آن هم در مواقع بسیار ضروری و مدت محدود صادر شده باشد ، اجازه تردد خواهند داشت.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان عنوان کرد: تردد بار مسافر مجاز است، اما ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر باید یک سوم باشد.

رضایی ادامه داد: خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است و این موضوع بصورت استانی کنترل خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک های غیربومی را نخواهیم داد.

وی افزود: خودرو‌های غیر بومی نیز که در شهر‌های مقصد حضور دارند بایستی ظرف ۲۴ ساعت آینده این شهر‌ها را ترک کنند و در صورت عبور از کمربندی استان های قرمز و یا نارنجی مشمول جریمه نخواهند شد.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در پایان از شهروندان خواست ، تاکید پلیس براین است که تحت هیچ شرایطی قصد سفر نکنند ، چراکه در بار ترافیک سنگین خواهند ماند و چاره ای جز برگشت نخواهند داشت و به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی خودشان ، به دستورات ستاد ملی کرونا و همکاران بنده که در سطح جاده ها مستقر هستند ، اهتمام و جدیت بیشتیری داشته باشند.

انتهای پیام/نامجو
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *