۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
تعزیر متخلفان در کرمان از قاچاقچیان سوخت و سیگار تا متقلبان کابینت‌ساز و مشاور املاک
تعزیر متخلفان در کرمان از قاچاقچیان سوخت و سیگار تا متقلبان کابینت‌ساز و مشاور املاک -اقطاع خبر

تعزیر متخلفان در کرمان از قاچاقچیان سوخت و سیگار تا متقلبان کابینت‌ساز و مشاور املاک -اقطاع خبر

کرمان – اقطاع خبر – مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان از محکومیت و تعزیر متخلفان قاچاق سوخت و سیگار و نیز متلقبان حوزه مشاور املاک و کابینت سازی در شهرستان های این استان خبر داد. به گزارش اقطاع خبر به نقل از چند خبر مختلف روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی کرمان، ارسلان میری روز دوشنبه […]



کرمان – اقطاع خبر – مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان از محکومیت و تعزیر متخلفان قاچاق سوخت و سیگار و نیز متلقبان حوزه مشاور املاک و کابینت سازی در شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش اقطاع خبر به نقل از چند خبر مختلف روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی کرمان، ارسلان میری روز دوشنبه گفت: سه پرونده قاچاق سوخت به مجموع ۵۳ هزار و ۸۵۲ لیتر گازوییل در شهرستان های بافت، شهربابک و انار رسیدگی شد.

وی افزود: پرونده حمل ۳۱ هزار و ۷۵۰ لیتر گازوییل خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش هفت میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان انار مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی کرمان بیان کرد: شعبه تعزیرات حکومتی انار پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط فرآورده کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان انار نیز این محموله قاچاق را از یک دستگاه تریلر کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

میری ادامه داد: همچنین یک فقره پرونده حمل ۱۷ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوییل خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش چهار میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهربابک رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی کرمان افزود: شعبه تعزیرات حکومتی شهربابک پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط فرآورده نفتی کشف شده و ظروف حمل آن، متخلف را به پرداخت هشت میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال جزای نقدی و همچنین چهار میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال معادل ارزش سوخت کشف شده به جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت ۱۲ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: همچنین پرونده حمل چهار هزار و ۷۰۰ لیتر گازوییل به ارزش ۱۰۸ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بافت رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات‌ حکومتی کرمان افزود: شعبه تعزیرات حکومتی بافت پس از بررسی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط فرآورده کشف شده و ظروف، متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی اظهار داشت: این شعبه همچنین ۸۰۰ میلیون ریال برای جاساز کردن به جریمه اضافه و متخلف را به اصلاح وسیله نقلیه و ضبط باک جاساز شده ملزم کرد و در مجموع حکم به پراخت چهار میلیارد و ۸۵ میلیون ریال جزای نقدی صادر شد.

میری ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رابُر در همسایگی بافت، این محموله قاچاق را کشف و گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت ۲۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار

تعزیر متخلفان در کرمان از قاچاقچیان سوخت و سیگار تا متقلبان کابینت‌ساز و مشاور املاک

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان همچنین از محکومیت ۲۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سیگار در شهرستان بافت خبر داد.

وی گفت: پرونده قاچاق یک میلیون و ۴۱ هزار نخ سیگار خارجی به ارزش ۱۹ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بافت رسیدگی شد.

میری افزود: این شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای دخانی کشف شده متخلف را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی بیان کرد: شعبه تعزیرات حکومتی بافت همچنین با توجه به کمتر بودن ارزش وسیله نقلیه از ارزش کالای قاچاق پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال معادل ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافت این محموله قاچاق را از یک دستگاه خودرو وانت کشف و گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

تعزیر کابینت‌ساز متقلب و مشاور املاک متخلف

میری در ادامه با اشاره به محکومیت هفت میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریالی کابینت ساز متقلب در رفسنجان گفت: پرونده تقلب در اجرای سفارش ساخت کابینت به ارزش ۳۸۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی شهرستان رفسنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناس دادگستری اتهام انتسابی را محرز دانست و متصدی واحد صنفی را به پرداخت ۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی و همچنین متخلف را به پرداخت خسارت ۶۸۲ میلیون ریالی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان خاطر نشان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان گزارش این تخلف را با شکایت یکی از شهروندان از متصدی واحد صنفی پیرامون تقلب در اجرای سفارش کابینت، برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی با اشاره به رسیدگی به پرونده مشاور املاک برای گرانفروشی در ارائه خدمات انجام معامله بیان کرد: پرونده واحد مشاور املاک برای گرانفروشی در ارائه خدمات انجام معامله به میزان ۶۶۴ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان رفسنجان رسیدگی شد.
میری افزود: شعبه اول تعزیرات حکومتی رفسنجات پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر پرداخت ۶۶۴ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی، متخلف را به پرداخت ۶ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ گرانفروشی محکوم کرد.
وی گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان همچنین گزارش تخلفی را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از واحد مشاور املاک کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

11 + 16 =