۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » جیرفت
تمدید مهلت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی‌ارشد
تمدید مهلت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی‌ارشد

تمدید مهلت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی‌ارشد

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از تمدید مهلت ثبت‌نام مقطع کارشناسی‌ارشد در این دانشگاه خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ حسن سرحدی در خصوص تمدید مهلت ثبت‌نام مقطع کارشناسی‌ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: ثبت نام دانشجویان در مقطع کارشناسی‌ارشد در این دانشگاه […]



معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از تمدید مهلت ثبت‌نام مقطع کارشناسی‌ارشد در این دانشگاه خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی‌ارشد

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ حسن سرحدی در خصوص تمدید مهلت ثبت‌نام مقطع کارشناسی‌ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: ثبت نام دانشجویان در مقطع کارشناسی‌ارشد در این دانشگاه همزمان با سایر مراکز دانشگاهی آموزش عالی کشور که چند روزی شروع شده بود، امروز به اتمام رسید اما ملهت ثبت‌نام تمدید شد و تا مورخ دوم آبان‌ماه روند ثبت‌نام ادامه خواهد داشت، لذا کسانی که تمایل به ثبت نام دارند می‌تواند تا تاریخ اعلامی اقدام کنند. 

 
وی افزود: از سال گذشته در مقطع کارشناسی‌ارشد ۶ رشته به رشته‌های قبلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت اضافه شد که همه هشهریان عزیز ما در جنوب استان کرمان می‌توانند در این رشته‌ها ادامه تحصیل بدهند. 
 
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت مطرح کرد: رشته‌های اضافه شده به این دانشگاه در مقطع کارشناسی‌ارشد شامل؛ مهندسی عمران، گرایش ژئوتکنیک، مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار، برنامه‌ریزی شهری، مطالعات زنان و خانواده، علوم زمین و زمین شناسی اقتصادی می‌شود که با احتساب سایر رشته‌هایی که از قبل داشتیم مجموعا بالغ بر ۳۰ رشته درحال‌حاضر داریم که دانشجویان عزیز در مقطع بالاتر یعنی کارشناسی‌ارشد می‌توانند در این رشته‌ها ادامه تحصیل بدهند.  
 
سرحدی بیان کرد: همچنین به اطلاع دانشجویان عزیز و همشهریان گرامی می‌رسانم که ثبت‌نام در مقطع دکترای تخصصی PHD در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از امروز ۲۹ مهر‌ماه آغاز شده و تا پنجم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
 
وی اذعان کرد: در مقطع دکترای این دانشگاه رشته‌هایی که دانشجو می‌پذیریم شامل؛ فقه و مبانی حقوق، ادبیات فارسی، ادبیات عرب، کشاورزی و اگروتکنولوژی گرایش فیزیولوژی گیاهان زراعی می‌شود. 
 
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با سایر مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های کشور ثبت‌نام در این دانشگاه نیز انجام می‌شود تا علاقه‌مندان به رشته‌های نام‌برده شده در این مرکز دانشگاهی ادامه تحصیل دهند.
منبع: دقیانوس
 
انتهای خبر / فلاح


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*