توزیع بسته‌های آموزشی در مناطق فاقد دسترسی به شبکه مجازی شهرستان بافت -اقطاع خبر

محمد صادقی در گفت‌وگو با اقطاع خبر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اظهار داشت: گروه‌های مجازی کلاسی در تمامی مدارس، ابتدایی، متوسطه اول، متوسط دوم، فنی و حرفه‌ای و کارودانش شهرستان بافت تشکیل شده و بر حسن انجام کارشان نظارت می‌شود و مدیران در مدارس کلیه فعالیت‌های گروه‌های مجازی کلاسی را بررسی و به آموزش، معاونت‌های آموزشی و پرورشی گزارش مکتوب می‌دهند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافت ابراز داشت: در مناطقی که دسترسی به شبکه‌های مجازی مشکل است ازجمله روستا (مدارس چندپایه) بسته‌های آموزشی شهرستانی با رعایت بهداشت فردی تهیه شده است و در جهت توزیع  بین دانش‌آموزان در اختیار راهبر آموزشی و مدیر آموزگاران قرارگرفته است.

وی بیان کرد: این بسته‌های آموزشی و فرهنگی با کمک سرگروه‌های آموزش ابتدایی، راهبردهای آموزشی و کارشناسان فرهنگی برای کلیه روستاهای که کلاس‌های چندپایه (ابتدایی) دارند و در هر 6 پایه تهیه‌شده است که هر بسته آموزشی شامل شیوه‌های تدریس، نکات کلیدی درس‌ها، سؤالات مهارت‌محور و توصیه‌های بهداشتی و مشاوره‌ای است.

صادقی خاظرنشان کرد: اطلاع‌رسانی برنامه‌های شبکه آموزش، شبکه چهار و گروه‌های آموزشی در برنامه کاری قرارگرفته است و توصیه‌های بهداشتی و مشاوره‌ای در گروه‌ها آموزشی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/3388/ب

 

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *