۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
توزیع بیش از هزار بسته غذایی و بهداشتی توسط اوقاف بین نیازمندان
توزیع بیش از هزار بسته غذایی و بهداشتی توسط اوقاف بافت بین نیازمندان -اقطاع خبر

توزیع بیش از هزار بسته غذایی و بهداشتی توسط اوقاف بافت بین نیازمندان -اقطاع خبر

رسول کر گفت: از اول سال جاری بیش از 1020بسته مواد غذایی و بهداشتی از محل اجرای نیات موقوفات در بین اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

محمدرسول‌ کر، سرپرست اداره اوقاف شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در گفت‌وگو با خبرنگار اقطاع خبر اظهار کرد: سنت حسنه وقف از زمانی که توسط حضرت محمد (ص) در تاریخ صدر اسلام بنا نهاده شده است تا به امروز به‌عنوان احسانی نامیرا و جاودان است و پیشینه‌ای بسیار درخشان در فرهنگ اسلامی و ایرانی داشته است.

وی ادامه داد: این اداره ضمن تأکید بر شفاف‌سازی دقیق در زمینهٔ عواید موقوفات و اجرای مو به ‌موی نیات واقفین به‌طور ویژه احیای موقوفات را در دستور کار قرار داده است و بر همین اساس در طول هفت ماه اخیر به موضوعات و مسائل مهمی همچون توجه ویژه به فعالیت‌های بهره‌وری اقتصادی موقوفات، اجرای طرح افق در بستر کارکردهای اجتماعی موقوفات و بقاع متبرکه و اجرای طرح امین موقوفات در راستای مردمی کردن اداره موقوفات پرداخته است.

وی عنوان کرد: در حوزه شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه، بیش از ۱۲۰ موقوفه منفعتی دارای درآمد، ۲۱ بقعه متبرکه شاخص، ۳۰۸ مسجد و ۳ مصلی وجود دارد که می‌تواند به تحقق بخشیدن سیاست‌های سازمان اوقاف کمک شایانی کند.

سرپرست اوقاف شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه خاطرنشان کرد: ازجمله فعالیت‌های انجام‌شده از ابتدای سال جاری می‌توان به توزیع بیش از ۱۰۲۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی طی چند مرحله از محل اجرای نیات موقوفات در بین اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا اشاره کرد  و اجرای پروژه احداث مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده سیدیحیی دولت‌آباد شهرستان ارزوئیه و…برشمرد.

 

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه × 1 =