توزیع ۱۷۶ میلیون تومان بسته معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه بافت

مصطفی امام بخش، فرمانده سپاه بافت در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر عنوان کرد: در راستای تحقق فرمان مقام عظمای ولایت در بحث کمک های مومنانه از ابتدای سال۱۴۰۰، ناحیه مقاومت سپاه  شهرستان بافت رقمی بالغ بر ۱۷۶ میلیون تومان بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع کرده است .

وی اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان توزیع  ۵۰۰۰ پرس غذای گرم جهت افطاری نیازمندان داشتیم که توسط گروهای جهادی و پایگاههای مقاومت بسیج انجام شد.

وی با بیان اینکه در بحث کمک نقدی به خانواده های بی بضاعت رقمی بالغ بر ۱۸ میلیون تومان از ابتدای سال تا حالا پرداخت کردیم تصریح کرد: در تفاهم نامه ای که با کمیته حضرت امام (ره) داریم، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون تعداد۲۰۰ نفر حامی را عضو این طرح کردیم.

وی افزود: در آستانه عید سعید فطر امروز تعداد ۲۱۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش۴۰۰ هزار تومان، در مجموع بالغ بر ۸۴ میلیون تومان در قالب طرح شهید سلیمانی  توسط تیم های حمایتی این طرح که نیازمندان را شناسایی کردند، بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد .

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *