۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
توزیع ۸ هزار غذا در دهه آخر صفر
توزیع ۸ هزار غذا در دهه آخر صفر

توزیع ۸ هزار غذا در دهه آخر صفر

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: به تمسّک از امام رئوف ۸ هزار پرس غذای گرم در بازه زمانی ایام اربعین تا شهادت امام رضا (ع) در قالب اجرای پویش اطعام رضوی در شهرستان جیرفت توزیع شده است. کرامت پیرنیا در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به فعالیت این […]


دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: به تمسّک از امام رئوف ۸ هزار پرس غذای گرم در بازه زمانی ایام اربعین تا شهادت امام رضا (ع) در قالب اجرای پویش اطعام رضوی در شهرستان جیرفت توزیع شده است.

توزیع ۸ هزار غذا در دهه آخر صفر

کرامت پیرنیا در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به فعالیت این کانون خدمتی در شهرستان جیرفت پرداخت و گفت: به تمسک از امام رئوف تاکنون ۴ هزار پرس غذای گرم در بازه زمانی ایام اربعین در قالب اجرای پویش اطعام رضوی در شهرستان جیرفت توزیع شده است.

وی به برنامه‌های ایام شهادت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام اشاره کرد و افزود: طرح رواق رضوی را در راستای معرفی خدمات کانون خادمیاری این شهرستان به مردم برگزار کردیم و طرح هر خانه یک روضه نیز برای ایام شهادت نیز طراحی شده است. 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان جیرفت عنوان کرد: ضمن برگزاری سوگواره عزاداری، ۸ هزار پرس غذای گرم نیز که توسط خادمیاران طبخ می‌شود، به مناسبت شهادت امام رئوف  بین مردم پخش خواهد شد که تاکنون بیش از نیمی از این تعداد توزیع شده است. 

وی برپایی موکب خدمت‌رسانی به زائران جنوب کرمان در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با روز اربعین حسینی پویش اطعام حسینی نیز در قالب طبخ و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های احسان‌پذیر اجرا شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان جیرفت افزود: در این پویش ۲ هزار پرس غذای گرم به همت خادمیاران و یاوران کانون‌های دولت‌آباد و مسجد جامع بین نیازمندان توزیع شد.

پیرنیا عنوان کرد: برپایی موکب و ارائه خدمات فرهنگی و درمانی به عزاداران حسینی از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط خادمیاران و یاوران بود که تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و برنامه‌های متنوع دیگری نیز در شهرستان اجرا خواهد شد و خادمیاران خدمات مشاوره و مددکاری، درمانی، آموزشی، حقوقی و غیره را به خانواده‌های نیازمند و عموم شهروندان ارائه می‌دهند.

وی افزود: خدمت‌رسانی خادمیاران کانون سلامت در کربلای معلی در ایام اربعین از دیگر خدمت‌های ارائه شده اعضاست ضمن اینکه  ۱۱۰ نفر از خادمیاران رضوی در چایخانه حرم مطهر امام رئوف در دو نوبت اردیبهشت‌ماه و تیرماه به ثبت رسیده است. 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان جیرفت افتتاح اولین چایخانه حضرتی در شهرستان جیرفت را هم‌زمان با ولادت امام رئوف عنوان کرد و گفت: در دهه اول ماه محرم ۷ هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم توسط خادمیاران و یاوران رضوی طبخ و توزیع شده و در راستای اطعام علوی نیز ۱۴ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر توزیع شده است. 

پیرنیا انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک در جهت صلح و سازش با دادگستری شهرستان، تجلیل از معلمان و برگزاری یادواره شهدا، برگزاری محفل نور با شهدا در ایام ماه رمضان را از دیگر برنامه‌های این کانون عنوان کرد و افزود: پویش دخترماه با اهدا بسته‌های فرهنگی به ۱۲۷ دختر نومکلف اجرایی شد و ۴۶ نفر از دانش‌آموزان نیز برای زیارت مرقد شهید سلیمانی به کرمان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع ۳ هزار افطاری ساده، دیدار با ۷۴ خانواده شهید و ایثارگر در ایام عید نوروز، خدمت‌رسانی به بیماران و دانش‌آموزان نیازمند، برگزاری اردوی جهادی پزشکی، اجرای طرح یاد یاران، دیدار با خانواده خادمیاران متوفی و بیمار و توزیع ۵۰۰ بسته ارزاق معیشتی نیز از دیگر خدمات این دبیرخانه محسوب می‌شود.

انتهای خبر/ طهماسبی
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده − 10 =