۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
توسعه ۷۷ کیلومتری شبکه توزیع آب کرمان
توسعه ۷۷ کیلومتری شبکه توزیع آب کرمان

توسعه ۷۷ کیلومتری شبکه توزیع آب کرمان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان از توسعه ۷۷ کیلومتر از شبکه توزیع آب در شهر‌ها و روستا‌های استان طی ۶ ماه نخست امسال خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» علی‌رضا عبدیان گفت: برای ارائه خدمات مطلوب آب‌رسانی به شهروندان و تامین و توزیع آب آشامیدنی بهداشتی، طی ۶ ماه […]



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان از توسعه ۷۷ کیلومتر از شبکه توزیع آب در شهر‌ها و روستا‌های استان طی ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

توسعه ۷۷ کیلومتری شبکه توزیع آب کرمان

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» علی‌رضا عبدیان گفت: برای ارائه خدمات مطلوب آب‌رسانی به شهروندان و تامین و توزیع آب آشامیدنی بهداشتی، طی ۶ ماه نخست امسال، توسعه ۷۷ کیلومتر از شبکه توزیع در شهرها و روستاهای استان انجام شد.

وی افزود: از ۷۷ کیلومتر توسعه شبکه آب در استان کرمان، ۶۰ کیلومتر در بخش شهری و ۱۷ کیلومتر در بخش روستایی و ۴۶ کیلومتر توسعه خط انتقال آب در روستا‌ها و شهر‌های استان اجرا شده است.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۸ کیلومتر از شبکه توزیع آب در استان بازسازی شد که از این رقم ۳۸ کیلومتر آن مربوط به بخش روستایی و ۳۰ کیلومتر مربوط به بخش شهری بوده و همچنین بازسازی ۴۹ کیلومتر از خطوط انتقال آب انجام شده که ۱۳ کیلومتر از خطوط انتقال روستا‌ها و ۳۶ کیلومتر از خطوط انتقال در شهر‌ها بازسازی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/ کارگرزاده 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*