۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
ثبت‌نام بیش از ۳۸ هزار زائر کرمانی برای اربعین
ثبت‌نام بیش از ۳۸ هزار زائر کرمانی برای اربعین

ثبت‌نام بیش از ۳۸ هزار زائر کرمانی برای اربعین

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: تا امروز صبح در سطح استان ۳۸ هزار و ۳۰۴ زائر برای پیاده‌روی ثبت نام کرده‌اند. محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ در خصوص ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین در استان کرمان گفت: تا امروز صبح در سطح استان ۳۸ هزار و […]


مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: تا امروز صبح در سطح استان ۳۸ هزار و ۳۰۴ زائر برای پیاده‌روی ثبت نام کرده‌اند.

ثبت‌نام بیش از ۳۸ هزار زائر کرمانی برای اربعین

محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ در خصوص ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین در استان کرمان گفت: تا امروز صبح در سطح استان ۳۸ هزار و ۳۰۴ زائر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۲۲۳ نفر مرد و ۱۶ هزار و ۸۱ نفر زن هستند.

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان ادامه داد: از سه بسته بیمه ارائه شده، ۱۷ هزار و ۳۵۵ نفر بسته ۸۰ هزار تومانی، ۱۹ هزار و ۱۱۴ نفر بسته بیمه ۱۰۰ هزار تومانی و بقیه زائران بسته بیمه دوم را برای سفر اربعین خود در سامانه سماح انتخاب کرده‌اند.

وی بیان کرد: بیش‌تر زائران کرمانی مرز شلمچه را با تعداد ۲۳ هزار و ۲۹۳ نفر برای خروج از مرز انتخاب کرده‌اند، همچنین ۱۰ هزار و ۲۷۹ نفر مرز مهران و ۲ هزار و هفت نفر نیز مرز خسروی را برای خروج از کشور انتخاب کرده‌اند.

ایرانمنش عنوان کرد: تاکنون تعداد ۷۰۵ نفر از زائران کرمانی مرز هوایی و ۵۶۷ نفر از زائران، قطار را برای سفر خود انتخاب کرده‌اند.

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان با تأکید بر اینکه زائران به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند به مواردی که گفته شده است، عمل کنند، خاطرنشان کرد: زائران توجه داشته باشند دریافت ارز اربعین در صورتی اختصتص پیدا می‌کند که زائر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده و بیمه و سایر مراحل مربوطه را در این سامانه انجام داده باشد.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

نوزده + 15 =