۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ریگان
جاده شهرستان گنبکی آسفالت می‌شود
جاده شهرستان گنبکی آسفالت می‌شود

جاده شهرستان گنبکی آسفالت می‌شود

سرپرست اداره راهداری شهرستان گنبکی گفت: ۲۱ کیلومتر جاده کمربندی گنبكی و دوراهی چاهدگال تا اسدآباد در شهرستان گنبکی بهسازی و آسفالت می‌شود. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌ آرمان»؛ سعید شهسوارپور با اعلام اين خبر که جاده کمربندی گنبكی و دوراهی چاهدگال تا اسدآباد در شهرستان گنبکی بهسازی می‌شود، اظهار کرد: در […]


سرپرست اداره راهداری شهرستان گنبکی گفت: ۲۱ کیلومتر جاده کمربندی گنبكی و دوراهی چاهدگال تا اسدآباد در شهرستان گنبکی بهسازی و آسفالت می‌شود.

جاده شهرستان گنبکی آسفالت می‌شود

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌ آرمان»؛ سعید شهسوارپور با اعلام اين خبر که جاده کمربندی گنبكی و دوراهی چاهدگال تا اسدآباد در شهرستان گنبکی بهسازی می‌شود، اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه‌های نگه‌داری راه‌های فرعی شهرستان گنبكی، قرارداد بهسازی روكش آسفالت دوراهی چاهدگال تا اسدآباد و کمربندی گنبكی با قراردادی با مبلغ اوليه پيمان حدود ۱۴۰ ميليارد ريال با شرکت‌های پيمان‌كاری منعقد گرديد.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان گنبکی عنوان کرد: عمليات اجرای طرح موصوف آغاز شده و مقرر است حداكثر ظرف مدت يك‌ماه آینده برای بهره‌برداری و استفاده مردم منطقه آماده شود.

منبع:دیارنخل
انتهای خبر/دانش
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو + نه =