۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
جشنواره «شادبادک» در کرمان برگزار می‌شود
جشنواره «شادبادک» در کرمان برگزار می‌شود

جشنواره «شادبادک» در کرمان برگزار می‌شود

به‌مناسبت هفته ملی کودک جشنواره دو روزه «شادبادک» برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های شهر کرمان ۱۸ و ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کارخانه […]



به‌مناسبت هفته ملی کودک جشنواره دو روزه «شادبادک» برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های شهر کرمان ۱۸ و ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود.

جشنواره «شادبادک» در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کارخانه نوآوری و خلاقیت شهرداری کرمان جشنواره «شادبادک» را ۱۸ و ۱۹ مهر ۱۴۰۳ برگزار می‌کند.

بنا بر این خبر، این جشنواره به‌ مدت دو روز در مکان بلوار جمهوری، خیابان صادقیه، کارخانه نوآوری و خلاقیت شهرداری برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد و رایگان است. ساعت کاری جشنواره صبح‌ها هشت و نیم تا ۱۲ و عصرها ۱۷ تا ۲۱ است.

این در حالی است که، در این جشنواره کارگاه‌های نمایش خلاق، فن بیان، مجسمه‌سازی، بازی‌های فکری، کاردستی، نجوم(آسمان‌نمای دیجیتال)، کاردستی و نشست‌های علمی «مادر و کودک» و «چگونه با نوجوانم ارتباط موثر برقرار کنم؟» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

همچنین، سازمان‌های هلال‌ احمر، منابع طبیعی و آبخیزداری، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، فعالان حوزه کودک (مفشو) و… هم برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوع و جذابی را تدارک دیده‌اند.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 × 3 =