۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » زرند
جمع‌آوری ۱۸ معتاد متجاهر در زرند
جمع‌آوری ۱۸ معتاد متجاهر در زرند

جمع‌آوری ۱۸ معتاد متجاهر در زرند

فرمانده‌انتظامی زرند از جمع‌آوری ۱۸ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح آرامش در شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری «راه‌آرمان» محسن شیخ‌زاهدی در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر گفت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر هجده معتاد متجاهر در شهرستان زرند جمع‌آوری شد. شیخ‌زاهدی افزود: طرح آرامش در شهر طی بیست‌ و […]


فرمانده‌انتظامی زرند از جمع‌آوری ۱۸ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح آرامش در شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری ۱۸ معتاد متجاهر در زرند

به گزارش گروه شهرستان‌ها پایگاه خبری «راه‌آرمان» محسن شیخ‌زاهدی در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر گفت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر هجده معتاد متجاهر در شهرستان زرند جمع‌آوری شد.

شیخ‌زاهدی افزود: طرح آرامش در شهر طی بیست‌ و چهار ساعت گذشته با محوريت پاکسازی نقاط جرم‌خيز شهرستان زرند اجرا شد که هجده معتاد متجاهر با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دستگیر و جمع‌آوری شدند.

فرمانده‌انتظامی زرند پیشگیری را مقدم بر درمان دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری اجتماعی مقدم بر پیشگیری انتظامی است لذا نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها باید به کمک نیروی‌انتظامی آمده تا با فرهنگ‌سازی درست و ارائه سبک زندگی سالم و آشنایی جامعه با آسیب‌های اجتماعی جامعه را به سمت کاهش بزهکاری‌ اجتماعی سوق دهند.

زاهدی در پایان تاکید کرد: نیروی‌انتظامی نماد و نشانه نظام است لذا عملکرد خوب این نهاد مردم را به نظام جمهوری اسلامی دلگرم می‌کند ما به‌ دنبال برقرای امنیت و ایجاد آرامش جامعه هستیم.

انتهای‌خبر/


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هفده − سه =