۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
جهنم حزب‌الله برای صهیونیست‌ها
جهنم حزب‌الله برای صهیونیست‌ها

جهنم حزب‌الله برای صهیونیست‌ها

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: حزب‌الله لبنان می‌تواند برای صهیونیست‌ها جهنمی غیرقابل باور درست کند.  به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» حسن هانی‌زاده با اشاره به اینکه حزب‌الله در هدف قرار دادن خانه نتانیاهو به دنبال یک هشدار جدی به سران رژیم صهیونیستی بود، گفت: اقدام حزب‌الله لبنان در پرتاب یک پهپاد […]



کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: حزب‌الله لبنان می‌تواند برای صهیونیست‌ها جهنمی غیرقابل باور درست کند.

جهنم حزب‌الله برای صهیونیست‌ها

 به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» حسن هانی‌زاده با اشاره به اینکه حزب‌الله در هدف قرار دادن خانه نتانیاهو به دنبال یک هشدار جدی به سران رژیم صهیونیستی بود، گفت: اقدام حزب‌الله لبنان در پرتاب یک پهپاد رادارگریز به مقر نتانیاهو در حقیقت با هدف کشتن نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صورت نگرفت؛ بلکه یک هشدار برای حاکمیت این رژیم کودک‌کش بود.

 وی با بیان اینکه حزب‌الله آشکارا اعلام کرد که اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به کشتار مردم غزه و جنوب لبنان ادامه دهد با توانمندی‌های بالای حزب‌الله روبه‌رو خواهد شد، ادامه داد: حزب‌الله در حال حاضر برای ترور افراد تراز اول رژیم صهیونیستی از آمادگی و توانمندی بالایی برخوردار است، پهپادی که توانست مسافتی بیش از ۷۰ کیلومتر را طی کرده و از ۶ لایه پدافندی عبور کند نشان می‌دهد که توانمندی بالایی در اختیار حزب‌الله است.

 هانی‌زاده با اشاره به اینکه حزب‌الله لبنان می‌تواند همه سران رژیم صهیونیستی را ترور کند الان در گام اول به حاکمان این رژیم جعلی هشدار داد، تأکید کرد: جریان مقاومت لبنان به دنبال ترور در مقابل ترور است.

 وی با اشاره به ادعای بی‌اساس نتانیاهو مبنی بر اینکه ایران قصد ترور او را داشت، عنوان کرد: صهیونیست‌ها تلاش می‌کند با جنگ روانی وانمود کنند که حزب‌الله توان این کار را ندارد در حالی که حزب‌الله لبنان می‌تواند برای صهیونیست‌ها جهنمی غیرقابل باور درست کند.

 این کارشناس مسائل غرب آسیا در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط برای سران رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به شدت ناامن است و ادامه ترور ها سازمان‌یافته می‌تواند منطقه را به سمت ترور های غیرقابل کنترل سوق دهد.

منبع: راه دانا
انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*