جوانان امروز ادامه دهنده راه جوانان و نوجوانان صدر انقلاب هستند

جوانان امروز ادامه دهنده راه جوانان و نوجوانان صدر انقلاب هستند

سردار معروفی گفت: در گام دوم انقلاب، که بسترسازی جهانی انقلاب اسلامی است، مسئولیت خطیر به دوش جوانان و نوجوانان است وجوانان امروز ادامه دهنده راه جوانان و نوجوانان صدر انقلاب هستند.

جوانان امروز ادامه دهنده راه جوانان و نوجوانان صدر انقلاب هستند

به گزارش اقطاع خبر؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ظهر امروز در حاشیه آیین آغاز رزمایش هزار بسته کمک مؤمنانه “همکلاسی مهربان۲” ، ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان اظها کرد: حرکت بزرگ و مومنانه دانش آموزان یک حرکت مهم در نظام تربیتی است که در جریان انقلاب بسیار مهم و موثر است.

وی گفت: دانش آموزان در پیروزی و تثبیت انقلاب و مقابله با اشرار و اهدا ۳۶ هزار شهید در گام اول بیشترین نقش را داشتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین به نقش موثر فرهنگیان نیز اشاره کرد و افزود: بعد از انقلاب نیز دانش آموزان و فرهنگیان در همه عرصه های انقلاب اسلامی نقش داشتند.

 سردار معروفی تصریح کرد: در گام دوم، مسئولیت خطیر به عهده دانش آموزانی است که استمرار نوجوانان گام اول انقلاب هستند زیرا الگوی آنان شهدا و مجاهدین هستند.

وی به نقش بی بدیل دانش آموزان در استان کرمان پس از جریان ویروس کرونا و انجام رزمایش مومنانه در لبیک به فرمایش امام جامعه اشاره و اذعان کرد: در یکسال گذشته سازمان بسیج دانش آموزی ۴ میلیارد تومان پوشاک، تبلت، لوازم التحریر، غذای گرم بین محرومان توزیع کرده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه  امروز هم شاهد این ایثار و کمک مومنانه دانش آموزی با همکاری با بسیج اصناف و معاونت فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هستیم بیان کرد: یک هزار بسته اهدایی شامل کفش و لوازم التحریر به ارزش ۱۷۵ میلیون تومان که توسط خود دانش آموزان برای همنوعان جمع آوری شده که مومنانه تقدیم می شود و این بزرگترین انفاق است و می تواند الگویی برای همه مردم باشد.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه این حرکت با توجه به سیاست بازگشایی مدارس مدنظر است اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم که چنین حرکت هایی نسبت به مردم مستضعف که به دلیل سو مدیریت دچار استضعاف شدند به ویژه در جنوب و شرق استان انجام شود.

وی گفت: رزمایش مومنانه امروز صرفاً توسط خود دانش آموزان انجام شده اما در هفته بسیج، دومین سالگرد حاج قاسم، هفته پاسدار و… برنامه داریم و حرکت های خوبی دنبال می شود و امروز بیشترین نیاز لباس و کفش و کیف است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان، ضمن قدردانی از کلیه دانش آموزان استان بواسطه این کمک مومنانه بیان کرد: من به وجود تک تک آنان افتخار می کنم.

انتهای پیام/نامجو

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *