۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
حجاب و عفاف ضامنی مقابل آسيب‌های‌ اجتماعی
حجاب و عفاف ضامنی مقابل آسيب‌های‌ اجتماعی

حجاب و عفاف ضامنی مقابل آسيب‌های‌ اجتماعی

فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت گفت: حجاب و عفاف ضامن پيشگيری از آسيب‌های اجتماعی و مورد تاکيد عقل، عرف و شرع است. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی پلیس، رضا فيروزبخت حجاب و عفاف را ضامن پيشگيری از آسيب‌های اجتماعی دانست و گفت: آن‌چه که می‌تواند جامعه را از آسيب‌ها […]



فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت گفت: حجاب و عفاف ضامن پيشگيری از آسيب‌های اجتماعی و مورد تاکيد عقل، عرف و شرع است.

حجاب و عفاف ضامنی مقابل آسيب‌های‌ اجتماعی

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی پلیس، رضا فيروزبخت حجاب و عفاف را ضامن پيشگيری از آسيب‌های اجتماعی دانست و گفت: آن‌چه که می‌تواند جامعه را از آسيب‌ها و ناهنجاری‌ها مصون دارد، ترويج فرهنگ عفاف و تبيين ابعاد مختلف آن در جامعه است.
 

وی در ادامه با اشاره به اين که خانواده مهم‌ترين نهاد‌ اجتماعی برای ترويج حجاب و عفاف محسوب می‌شود، افزود: يكی از مهم‌ترين علل بدحجابی در جامعه تأثيرپذيری خانواده‌ها از شبكه‌های معاند و به دنبال آن تضعيف پايه‌های اعتقادی افراد است.
 
فيروزبخت خاطرنشان کرد: حجاب به معنای محدوديت و اسارت نيست بلکه تجلی کرامت‌انسانی و ارزش‌های اخلاقی است و هم‌چون صدف، گوهر وجودی زن را از بسياری از آفات حفظ می‌کند و به زن کرامت و شخصيت می‌بخشد تا با تکيه بر توانمندی‌های خود در عرصه اجتماع حاضر شود.

انتهای خبر/ تاج‌الدینی 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*