۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
حریفان این فصل مس کرمان مشخص شدند
حریفان این فصل مس کرمان مشخص شدند

حریفان این فصل مس کرمان مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری «اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ این مسابقات با حضور ۲۹ تیم برگزار می‌شود که مسابقات در دو گروه ۱۰ و یک گروه ۹ تیمی برگزار خواهند شد. از هر گروه سه تیم و جمعاً ۹ تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد که مرحله دوم […]



به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری «اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ این مسابقات با حضور ۲۹ تیم برگزار می‌شود که مسابقات در دو گروه ۱۰ و یک گروه ۹ تیمی برگزار خواهند شد.

از هر گروه سه تیم و جمعاً ۹ تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد که مرحله دوم مسابقات در سه گروه سه تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند شد، و از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

مرحله نهایی مسابقات در یک  گروه سه تیمی به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان به لیگ برتر جوانان کشور صعود خواهند کرد.

 از گروه‌های ۱۰ تیمی، تیم‌های دهم جدول رده‌بندی به مراه بدترین تیم نهم دو گروه و تیم نهم گروه سوم (جمعاً چهار تیم) به مسابقات مناطق جوانان کشور سقوط خواهند کرد.

تیم جوانان مس کرمان در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های پارس جنوبی جم، فجر شهید سپاسی شیراز، ایران جوان بوشهر، شهید وفایی شیراز، شاهین بندرعامری، پیشگامان شیراز، فولاد هرمزگان و پارس برازجان هم گروه است.

انتهای خبر/ پسند

  https://armanekerman.ir/vdcbsfb8arhbazp.uiur.html


پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده − 4 =