۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
حمایت از موسسه خیریه «ثامن‌الحجج(ع)»
حمایت از موسسه خیریه «ثامن‌الحجج(ع)»

حمایت از موسسه خیریه «ثامن‌الحجج(ع)»

شهردار کرمان از مؤسسه خیریه و مرکز درمان بیماران خاص «ثامن‌الحجج(ع)» در کرمان بازدید کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محسن تویسرکانی، در این بازدید که با حضور مدیرعامل موسسه «ثامن‌الحجج(ع)»، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی و معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهردار کرمان، شهردار […]


شهردار کرمان از مؤسسه خیریه و مرکز درمان بیماران خاص «ثامن‌الحجج(ع)» در کرمان بازدید کرد.

حمایت از موسسه خیریه «ثامن‌الحجج(ع)»

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محسن تویسرکانی، در این بازدید که با حضور مدیرعامل موسسه «ثامن‌الحجج(ع)»، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی و معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهردار کرمان، شهردار منطقه دو، و مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان، صورت گرفت، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که از این مکان مقدس که نامش با نام امام‌رضا(ع) گره خورده بازدید کنیم و امیدواریم این بازدید، نقطه‌ای بر تأثیرگذاری هرچه بیشتر در مسیر خدمتگزاری باشد.
 
وی، با تقدیر از علی شمسی‌نیا، مدیرعامل «ثامن‌الحجج(ع)»، که انرژی خود را بر مدیریت این مؤسسه متمرکز کرده، اظهار کرد: امیدواریم خیر این فعالیت‌های خداپسندانه در خدمت‌رسانی به بیماران خاص که شرایط بسیار سختی دارند، به مدیرعامل و کارکنان این مجموعه، برگردد. 

شهردار کرمان، با بیان اینکه راهبری این مرکز خیریه با دست خالی، کار بسیار سختی است، خاطرنشان کرد: تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان خیریه «ثامن‌الحجج(ع)»، از مصادیق کار جهادی است و نمونه‌ای برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود است. 

تویسرکانی «اشتغالزایی» را یکی دیگر از وجوه خیر این مؤسسه در کنار خدمت‌رسانی به بیماران خاص دانست و بیان کرد: یکی دیگر از کارهای خوبی که در این مرکز انجام می‌شود و می‌تواند نمونه و الگویی برای سایر دستگاه‌های متولی باشد، «فرهنگسازی در زمینه خیرات و «قدردانی از خیران است. 

وی بر لزوم نگاه جامع و چندبعدی در مدیریت شهری تأکید و اظهار کرد: اگر همه مدیران در کرمان، با نگاه چندبُعدی به حوزه‌های گردشگری، زیباسازی، عمران، منظر شهری، فرهنگی، سلامت، به میدان بیایند و در انجام وظیفه با یکدیگر هم‌پوشانی کنند، می‌توانیم شهر کرمان را رونق دهیم تا همه مردم از آن منتفع شوند.

شهردار کرمان، یکی از رسالت‌های شهرداری را زمینه‌سازی برای فعالیت‌های موثر فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: از مجموعه‌های فعال در این حوزه‌ها، حمایت می‌کنیم و تا بتوانیم با آن‌ها همکاری می‌کنیم. 

تویسرکانی، با یادآوری اینکه کرمان، میزبان زائران «شهید حاج‌قاسم سلیمانی» و پایتخت جهان اسلام است، تأکید کرد: همه وظیفه داریم آبروی این شهر را حفظ کنیم و در حیطه اختیارات شهرداری، از خیریه «ثامن‌الحجج(ع)» حمایت خواهیم کرد.

شهردار کرمان، با تقدیر از مؤسسه خیریه «ثامن‌الحجج(ع)» که از دغدغه بیماران خاص در کرمان، تا حد ممکن کاسته، اظهار کرد: همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها وظیفه دارند، برای رفع مشکلات این مجموعه بکوشند.

 در ادامه مؤسس و مدیرعامل مجموعه خیریه «ثامن‌الحجج(ع)»، از شهردار کرمان برای این بازدید تشکر کرد و گفت: این خیریه از سال ۱۳۷۳ در کرمان، آغاز به‌کار کرده و در حال حاضر در ۲۳ شهرستان استان، فعالیت می‌کند.

علی شمسی‌نیا افزود: مراکز نامبرده به دانشگاه واگذار شده است و مؤسسه بر کار آنها نظارت دارد.

شایان ذکر است؛ شهردار کرمان به همراه مدیرعامل موسسه خیریه «ثامن‌الحجج(ع)» و دیگر همراهان از تمام بخش‌های این مرکز بازدید کرد زیرا این مرکز با مشارکت شهرداری کرمان با اعطای پروانه ساختمانی رایگان، ساخته شده است.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

19 − شش =