۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
خواهرم حجابت از خون من افضل‌تر است
خواهرم حجابت از خون من افضل‌تر است

خواهرم حجابت از خون من افضل‌تر است

پدرش سید محمود و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان مقطع‌ راهنمایی درس خواند، دیپلم افتخاری گرفت. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. نهم مرداد ۱۳۶۲، در مهران بر اثر اصابت ترکش شهید شد. پیکر وی در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد. بخشی از متن وصیت‌نامه شهید «سید محمدرضا افتخاری»:   بسم الله […]



پدرش سید محمود و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان مقطع‌ راهنمایی درس خواند، دیپلم افتخاری گرفت. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. نهم مرداد ۱۳۶۲، در مهران بر اثر اصابت ترکش شهید شد. پیکر وی در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

بخشی از متن وصیت‌نامه شهید «سید محمدرضا افتخاری»:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

إِنَّ ٱللَّهَ یُحِبُّ ٱلَّذِینَ یُقَٰتِلُونَ فِی سَبِیلِهِۦ صَفࣰّا کَأَنَّهُم بُنۡیَٰنࣱ مَّرۡصُوصࣱ «در حقیقت ‏خدا دوست دارد کسانى را که در راه او صف در صف چنان‌که گویى بنایى ریخته شده جهاد مى‌کنند.»

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

با سلام و درود فراوان خدمت حضرت مهدى موعود (عج) و نایب برحقش امام خمینى (ره) و با درود بر همه شهیدان راه حق و فضیلت به‌خصوص شهداى جنگ تحمیلى و امت شهید پرورمان و پدر و مادر ایثارگر و متعهدم که توانستید فرزند خود را در راه خدا قربانى کنید و دین خود را از گردن‌تان ادا کنید.

 

اى آنکه وصیت‌نامه‌ام را مى‌خوانى بدان که از کودکى آرزوى بسیار داشته‌ام و آن هم تنها رسیدن به لقاءالله و جهاد فى سبیل الله بوده است.

دوست داشتم که در جنگ مانند حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شهید شوم. هر چند در آن زمان نبودم به نداى یا حسین لبیک بگویم اما اکنون هستم مى‌توانم به نداى آن حضرت لبیک بگویم و گفته‌ام. اینک به آرزوى خود نیز که شهادت است رسیدم و چون باید زمینه‌اى براى شیفتگان الله فراهم کنیم تا بتوانیم از آن عبور کنیم.

 

خواهران و برادران مسلمانم: قدر رهبر کبیر، امام امت را بدانید و روحانیون مبارز و همیشه در صحنه را حامى باشید. به نماز جماعت مخصوصاً نماز جمعه و قرائت ادعیه همچون: دعاى کمیل، توسل، ندبه و… و همچنین نماز شب اهمیت زیادی دهید.

جبهه‌هاى نبرد حق علیه باطل را یارى کنید. در جبهه‌ها شرکت کنید، چون که امام واجب شرعى و کفایى اعلام کرده‌اند.

 

خواهران من از شما خواهش می‌کنم که، حجاب خود را رعایت کنید زیرا که دشمن از همین حجاب شما مى‌ترسد و بدن آنان به لرزه مى‌افتد. خواهرم حجاب تو از خون سرخ من افضل‌تر است و در پایان از منافقین کوردل مى‌خواهم که دست از این اعمال زشت و کثیف خود بردارند و به اسلام عزیز روى آورند.

 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته «إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ» «هرکس که دین خدا را یارى کند خدا نیز او را یارى مى کند.»

 

«انا لله وانا الیه راجعون» ما همه از خداییم و بازگشت همه ما به‌سوى خداست.

منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/س

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

نه − هشت =