۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
خودروهای برقی ضرورت قطعی شهر کرمان
خودروهای برقی ضرورت قطعی شهر کرمان

خودروهای برقی ضرورت قطعی شهر کرمان

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در آئین رونمایی از تاکسی‌های برقی یکی از ضرورت‌های قطعی شهر کرمان را خودروهای برقی دانست. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» ظهر امروز محسن تویسرکانی ظهر امروز در آئین رونمایی از تاکسی‌های برقی در کرمان گفت: یکی از تحولاتی که به آن الزام دارم تحول در حوزه ناوگان […]


محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در آئین رونمایی از تاکسی‌های برقی یکی از ضرورت‌های قطعی شهر کرمان را خودروهای برقی دانست.

خودروهای برقی ضرورت قطعی شهر کرمان

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» ظهر امروز محسن تویسرکانی ظهر امروز در آئین رونمایی از تاکسی‌های برقی در کرمان گفت: یکی از تحولاتی که به آن الزام دارم تحول در حوزه ناوگان عمومی است.

وی ادامه داد: هرچه ناوگان عمومی پویا باشد در بخش ترافیکی مشکل کم‌تری داریم، از طرفی ناوگان عمومی از جمله زیبایی‌های شهر محسوب می‌شود.

لزوم همکاری دستگاه‌ها با رانندگان تاکسی برقی
تویسرکانی افزود: صرف‌نظر از بحث زیست‌محیطی و استفاده از سوخت‌های فسیلی باید به این سمت برویم و شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ناوگان عمومی باشیم.

شهردار کرمان عنوان کرد: راهی را پیش بردیم تا با توجه به شرایط پیش آمده و تسهیلات در این حوزه رانندگان تاکسی از این فرصت استثنایی بهره ببرند.

وی بیان کرد: طبیعی است که باید این کار توجیه اقتصادی داشته باشد تا همکاران ما در بخش ناوگان عمومی با انگیزه اقدام کنند از این‌رو تخفیف و تسهیلات قرض‌الحسنه درنظر گرفته شده اما با این‌حال حمایت دستگاه‌ها را می‌طلبد.

تویسرکانی به ایستگاه‌های شارژ اشاره کرد و گفت: اکنون ۱۰۰ دستگاه تاکسی آماده واگذاری است، حاضریم زمین را در اختیار بگذاریم تا ایستگاه‌های شارژ برق در آن تعبیه شود ضمن این‌که در این رابطه با چند هلدینگ اقتصادی نیز به توافق رسیده‌ایم.

عقب‌گرد ناوگان حمل و نقل عمومی کرمان 
در ادامه منصور ایرانمنش رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی با اشاره به این‌که یکی از رسالت‌های مهم در شورای شهر کرمان حمل و نقل آسان، ایمن و ارزان است، گفت: در سال ۱۳۹۰ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بودم اکنون شاهدم که متاسفانه بعد از یک دهه نه تنها پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده بلکه عقب‌گرد داشتیم، اما خداروشکر زمینه‌ای فراهم شده تا در حوزه حمل و نقل عمومی بتوانیم گام برداریم.

وی گفت: شهر کرمان از شهرهای پیش‌گام در استفاده از تاکسی‌های برقی در کشور است و امیدواریم که در آینده نیز مورد استقبال افراد قرار بگیرد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در ادامه با اشاره به این‌که شهر کرمان در بحث حمل و نقل شهر به تنوع نیاز دارد، عنوان کرد: برای تحقق تنوع و پیشرفت استفاده از ظرفیت‌های جدید نیازمند است.

خودروهای برقی ضرورت قطعی شهر کرمان
وی تاکید کرد: کار بسیار بزرگی است، قطعاً تحقق این موضوع همراهی همه را نیازمند است،  باید تلاش کنیم و با دادن خطوط ویژه به رانندگان تاکسی‌های برقی واستفاده دستگاه‌ها برای نقل و انتقال میهمان خود از این ظرفیت انگیزه‌ای برای سایر رانندگان تاکسی در خرید از این خودروها شود.

استاندار کرمان رفتن به سمت خودروهای برقی را یک ضرورت قطعی دانست و تاکید کرد: راه افتادن این پروژه آینده روشنی دارد، رضایت‌مندی و نگاه مردم و مهمانان به شهر را متفاوت می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی «اقطاع خبر» خودروی برقی که قرار است به‌عنوان تاکسی در سطح شهر مورد استفاده قرار بگیرد به نام اوشان و از شرکت کریمان موتور زیر مجموعه شرکت چانگان است این خودرو دارای گارانتی ۶ ساله است و قطعاتش دو تا سه سال گارانتی دارند.
انتهای خبر/ پسند
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

17 − 5 =