دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان؛ میزبان سومین رویداد محتوای بسیج

دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان؛ میزبان سومین رویداد محتوای بسیج

حسین باقری گفت: رقابت در سومین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان در محل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ آبان ماه برگزار خواهد شد.

دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان؛ میزبان سومین رویداد محتوای بسیج

حسین باقری در گفتگو با اقطاع خبر؛ با اشاره به برگزاری سومین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان گفت: هدف از برگزاری این رویداد استعدادیابی نیروهای علاقه مند به تولید محتوا در سطح بسیج است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان با بیان اینکه این رویداد هر ساله در سطح استانی و کشوری برگزار می شود، ابراز کرد: علاقمندان استانی تولید محتوا در حوزه های کلیپ، نرم افزار، پویا نمایی، موشن گرافیک، بازی های ویژه تلفن همراه و کمیک موشن می توانند نمونه تولیدات خود را تا هفتم آبان ماه به دبیرخانه این رویداد به شماره همراه ۹۱۳۹۸۷۱۶۰۰ از طریق واتس آپ ارسال نمایند.

وی بیان کرد: رقابت در سومین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان در محل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ آبان ماه برگزار خواهد شد که گفتنی است موضوعات رویداد ساعت ۱۰ صبح ۱۲ آبان ماه همزمان با سراسر کشور اعلام می شود و شرکت کنندگان بر اساس موضوع عنوان شده با تولید محتوا به رقابت می پردازند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه تیم های شرکت کننده مدت زمان ۴۸ ساعت در محل رویداد حضور دارند و امکان خروج از محل برگزاری رویداد را ندارند، اظهار کرد: محتوای تولید شده در پایان رویداد مورد داوری قرار می گیرد و پس از آن برگزیدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

باقری با بیان اینکه مرحله کشوری رویداد در هفته بسیج برگزار می شود، اظهار کرد: شناسایی افراد متخصص در حوزه تولیدات دیجیتال، ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد از جمله اهداف برگزاری این رویداد است چرا که تولید محتواهای منتخب در بانک اطلاعاتی ثبت می شود و نهادهای دولتی و بخش خصوصی از این پتانسیل می توانند استفاده کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب دغدغه این مهم را دارند که تولید محتوای مناسب، اسلامی و ایرانی در فضای مجازی فراگیر شود تا دشمن فضایی برای نفوذ به افکار ایرانیان و به ویژه جوانان نداشته باشد؛ بنابراین این رویداد به منظور تحقق و تبیین فرمایشات رهبر حکیم انقلاب مدون شده است.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *