۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
درخشش دانش‌آموزان رودباری در کنکور سراسری
درخشش دانش‌آموزان رودباری در کنکور سراسری

درخشش دانش‌آموزان رودباری در کنکور سراسری

مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب گفت: دانش‌‌آموزان رودباری در کنکور سراسری با کسب یک سهمیه پزشکی و ۳۴ سهمیه پردیس دانشگاه فرهنگیان درخشیدند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر »؛ مهدی بهرامی از افتخار‌آفرینی بی‌نظیر دانش‌آموزان رودباری در کنکور سراسری خبر داد و گفت: دانش‌آموز دبیرستان صاحب‌الزمان (عج) رودبار با کسب […]



مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب گفت: دانش‌‌آموزان رودباری در کنکور سراسری با کسب یک سهمیه پزشکی و ۳۴ سهمیه پردیس دانشگاه فرهنگیان درخشیدند.

درخشش دانش‌آموزان رودباری در کنکور سراسری

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر »؛ مهدی بهرامی از افتخار‌آفرینی بی‌نظیر دانش‌آموزان رودباری در کنکور سراسری خبر داد و گفت: دانش‌آموز دبیرستان صاحب‌الزمان (عج) رودبار با کسب سهمیه پزشکی‌ در کنکور سراسری خوش درخشید.

 
وی ادامه داد: امیرمحمد سنجری‌نژاد دانش‌آموز مستعد و پرتلاش مدرسه صاحب‌الزمان (عج) موفق شد در کنکور سراسری رشته تجربی به یکی از برترین جایگاه‌های کشور دست یابد و سهمیه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان را کسب کند. 
 
مدیر آموزش و‌ پرورش رودبار جنوب خاطرنشان کرد: این موفقیت بزرگ نه تنها باعث افتخار خانواده و مدرسه وی شده است، بلکه بار دیگر توانمندی‌های دانش‌آموزان رودباری را در عرصه آموزش کشور به نمایش گذاشت.
 
 
وی بیان کرد: این توفیق الهی انگیزه‌ای برای دیگر دانش‌آموزان این شهرستان خواهد بود تا با پشتکار و امید، مسیر موفقیت‌های علمی را دنبال کنند و بتوانند در عرصه‌های مختلف علمی و آموزشی، افتخارات بیش‌تری برای شهرمان به ارمغان آورند.
 
بهرامی تصریح کرد: در بین پذیرفته‌شدگان نیز رضا بهرامی‌نیکخو دانش‌آموز مدرسه پیامبر رحمت (ص) نیز در رشته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران پذیرفته شده است و ۳۴ نفر هم سهمیه پردیس دانشگاه فرهنگیان را کسب کردند.
 
وی اظهار کرد: اینجانب کسب این موفقیت‌ها و کسب رتبه برتر کنکور در رشته علوم تجربی توسط  دانش‌آموز رودباری را در گام نخست به این فرزند ساعی، والدین این دانش‌آموز و سپس به همه همکاران و معلمان به‌ویژه همکارانم در اداره آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب و اساتید و عوامل اجرایی دبیرستان صاحب‌الزمان (عج) تبریک ویژه می‌گویم.
 
بهرامی ابراز کرد: آموزش و‌ پرورش رودبار جنوب به همت معلمان، آموزگاران و همکاران ستادی همواره در بسیاری زمینه‌ها در رتبه‌های برتر درخشش داشته و امروز نیز در بخش کنکور، صاحب بی‌نظیرترین دستاورد‌ها شد و کسب این رتبه، افتخاری بزرگ و ماندگار است که خستگی و دلواپسی را از تن و جان همکاران و معلمان ارزشمند گرفت.
 
منبع: رودبار ما
انتهای خبر/ پورحیدر


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*