۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ارزوییه
دستگاه قضایی حامی تولید و سرمایه‌گذاران است
دستگاه قضایی حامی تولید و سرمایه‌گذاران است

دستگاه قضایی حامی تولید و سرمایه‌گذاران است

رئیس کل دادگستری کرمان گفت: افراد و شرکت‌های خارجی و داخلی که تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشد، دستگاه قضایی از آن‌ها حمایت می‌کند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از طرح هلدینگ بزرگ سرمایه‌گذاری کشاورزی در شهرستان ارزوئیه که همراه با حضور دادستان مرکز استان و […]



رئیس کل دادگستری کرمان گفت: افراد و شرکت‌های خارجی و داخلی که تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشد، دستگاه قضایی از آن‌ها حمایت می‌کند.

دستگاه قضایی حامی تولید و سرمایه‌گذاران است

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از طرح هلدینگ بزرگ سرمایه‌گذاری کشاورزی در شهرستان ارزوئیه که همراه با حضور دادستان مرکز استان و جمعی از سرمایه‌گذاران خارجی بود، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در عمل به تأکیدات رئیس قوه قضائیه از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی که قصد سرمایه‌گذاری در استان کرمان را دارند، حمایت می‌کند.
 

رئیس‌کل دادگستری کرمان درباره سفر اخیر به شهرستان ارزوئیه نیز گفت: به‌ اتفاق جمعی از مسئولان قضایی استان در راستای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی مبنی بر حمایت از تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری، از پروژه بزرگ نخلستان مَجول، پیارم و گردوی پِکان (گردوی گرمسیری) در شهرستان ارزوئیه بازدید شد تا ابعاد مختلف اجرای این پروژه بزرگ اقتصادی بررسی شده و حمایت‌های لازم و قانونی قضایی از فعالان این عرصه صورت گیرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان کرمان به مشکلات حقوقی و قضایی ۶۲ واحد تولیدی بزرگ و کوچک در استان رسیدگی شده است و واحدهای مذکور زیر چتر حمایتی عدلیه قرار گرفته‌اند.
 
حمیدی افزود: در سال جاری ۱۱ نشست اقتصاد مقاومتی در دادگستری کرمان با ۲۴ دستور کار و ۵۹ مصوبه برگزار شده که نشان از عزم قوه قضائیه در حمایت از تولید و تحقق شعار سال دارد.
 
رئیس‌کل دادگستری کرمان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون مسئولان عالی قضایی استان کرمان از ۲۶ واحد تولیدی از نزدیک بازدید کرده‌اند و در جریان مشکلات و موانع این واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی قرار گرفته‌اند و دستورات قضایی لازم برای رفع موانع تولید صادر شده است.
 
وی همچنین گفت: در سال گذشته نیز با حمایت عدلیه کرمان از تعطیلی ۵۶ واحد تولید در استان و بیکاری ۷ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی کار متخصص و کارگر جلوگیری شده است.
 
حمیدی با تأکید بر حمایت‌های دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در حوزه کشاورزی استان، بیان کرد: تلاش داریم تا با کمک دولت، بخش خصوصی و مردم استان، شکوفایی اقتصادی به همراه رفاه مردم در مناطق مختلف استان، نمود عینی پیدا کند.
 
وی خاطرنشان کرد: نیل به توسعه و پیشرفت، نیازمند فرایند اجتماعی و اقتصادی در سطوح مختلف است و باید ریشه‌های مشکلات و مسائلی که موجب عقب‌ماندگی برخی مناطق و فقر و نابرابری می‌شوند، شناسایی شود.
 
 در پایان این بازدید جمعی از سرمایه‌گذاران خارجی از نگاه مثبت عدلیه کرمان در حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی تشکر و قدردانی کردند و این نگاه را مایه دلگرمی شرکت‌های خارجی دانستند.

 

 رئیس‌کل دادگستری استان کرمان به همراه مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سید مهدی قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از پروژه ۸۰۰ هکتاری گردوی پِکان (گردوی گرمسیری) و خرمای پیارُم و مجول در شهرستان ارزوئیه بازدید کردند.

منبع:میزان
انتهای خبر/بارانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*