۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
دستگيری عامل کلاه‌برداری از یک شهروند
دستگيری عامل کلاه‌برداری از یک شهروند

دستگيری عامل کلاه‌برداری از یک شهروند

جانشين انتظامی رابر از شناسايی متهمی خبر داد که با وعده دروغين برنده‌ شدن در قرعه‌کشی از يک شهروند، يک‌ ميليارد و ۶۳۳ ميليون‌ ريال کلاه‌برداری کرده بود. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از خبرگزاری پلیس، مجيد حاج‌ابراهيمی گفت: در پی مراجعه فردی به پليس‌ فتا و طرح شکايت مبنی […]



جانشين انتظامی رابر از شناسايی متهمی خبر داد که با وعده دروغين برنده‌ شدن در قرعه‌کشی از يک شهروند، يک‌ ميليارد و ۶۳۳ ميليون‌ ريال کلاه‌برداری کرده بود.

دستگيری عامل کلاه‌برداری از یک شهروند

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از خبرگزاری پلیس، مجيد حاج‌ابراهيمی گفت: در پی مراجعه فردی به پليس‌ فتا و طرح شکايت مبنی بر کلاه‌برداری اينترنتی از وی، مشخص شد فردی ناشناس با او تماس گرفته و او را برنده قرعه‌کشی در يکی از اپراتورها اعلام‌کرده و فرد سودجو با شيوه‌های مختلف، وی را پای دستگاه‌ عابربانک کشانده و ضمن به‌دست‌آوردن رمز دوم حساب وی، يک‌ ميليارد و ۶۳۳ ميليون‌ ريال از حسابش برداشت کرده است.
 

جانشين انتظامی رابر افزود: در اين راستا کارشناسان پليس‌ فتا به سرعت با بررسی سرنخ‌های ديجيتالی به جامانده و انجام اقدامات تخصصی، متهم به کلاه‌برداری را در يکی از استان‌های غربی کشور شناسايی و وی را با نيابت قضایی دستگير و به مراجع قضایی معرفی کردند.
 
 حاج ابراهيمي در اين خصوص از شهروندان خواست از ارائه اطلاعات مهم حساب‌های بانکی خود از قبيل شماره حساب، شماره کارت، کد اعتبارسنجی، رمز اول يا دوم کارت بانکی به ديگران خودداری کنند.

انتهای خبر/تاج الدینی 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*