دستگیری عامل شعار نویسی و تحریکات ضد امنیتی در بافت
دستگیری عامل شعار نویسی و تحریکات ضد امنیتی در بافت

دستگیری عامل شعار نویسی و تحریکات ضد امنیتی در بافت

به گزارش اقطاع خبر؛ مجید زنداقطاعی فرماندار بافت، طی پیامی عنوان کرد: ضربه کاری و عملیات حرفه‌ای و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در پی دستگیری عامل شعارنویسی و تحرکات ضدامنیتی و هتک حرمت به مسئولین و مفاخر در استان کرمان و شهربافت نشان از اقتدار و عظمت این نهاد انقلابی دارد و بدخواهان و مخلان امنیت استان مقهور صلابت سربازان گمنام امام زمان (عج) شدند
وی افزود: این حرکت مقتدرانه با خلوص نیت این عزیزان نشان داد که امنیت خط قرمزنظام است وهرگونه اقدام ضدامنیت وآرامش مردم ازدیدحافظان امنیت بدور نخواهد ماند.
زنداقطاعی اظهار کرد: اینجانب به خاطر موفقیت اطلاعاتی و عملیات هوشمندانه سربازان همیشه هوشیار امام زمان (عج) که همواره در تمامی عرصه‌ها خوش درخشیده و در راستای حراست و پاسداری از آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری وباتاسی ازراه ومنش ومکتب شهدا بویژه سیدالشهدای مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی(ره) از هیچ کوشش و ایثارگری فروگذار نکرده است، مراتب تقدیر، تشکر و قدردانی صمیمانه خود را اعلام می‌دارم.

فرماندار بافت تصریح کرد: خداوند قادر، متعال و توانا را شاکریم که این اقدام هوشمندانه دراین مقطع حساس که همواره دشمنان قسم خورده در صدد نفوذ و ضربه زدن به امنیت جامعه هستند، به عنوان برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان سربازان گمنام امام زمان (عج) به ثبت رسید و یقین دارم که مردم ولایی و شهید پرور استان کرمان بویژه مردم شهرستان بافت قدردان تلاشها وزحمات شبانه روزی وخستگی ناپذیراین عزیزان بوده وهستند.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *