۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
دستگیری قاتل فراری در رودبار جنوب
دستگیری قاتل فراری در رودبار جنوب

دستگیری قاتل فراری در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: قاتل فراری بعد از پنج روز در این شهرستان دستگیر شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ محمدرضا نجارزاده از دستگیری یک قاتل بعد از پنج روز در این شهرستان خبر داد و گفت: دوازدهم مهرماه وقوع قتل یک خانم در شهرستان رودبار جنوب به پلیس گزارش […]



فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: قاتل فراری بعد از پنج روز در این شهرستان دستگیر شد.

دستگیری قاتل فراری در رودبار جنوب

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ محمدرضا نجارزاده از دستگیری یک قاتل بعد از پنج روز در این شهرستان خبر داد و گفت: دوازدهم مهرماه وقوع قتل یک خانم در شهرستان رودبار جنوب به پلیس گزارش و بلافاصله موضوع دستگیری قاتل در دستور کار ماموران  پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 
وی افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی شهرستان و دایره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان دو متهم که در فراری دادن قاتل دست داشتند با دستور قضایی در مخفی‌گاه‌شان شناسایی  و دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی رودبار جنوب تصریح کرد: در ادامه بر اساس بازجویی‌های انجام شده از این دو متهم و پی‌جویی‌های بعدی پلیس عامل اصلی قتل این خانم پس از گذشت پنج روز دستگیر و پس از اعتراف به قتل به سبب اختلافات خانوادگی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: رودبار ما
انتهای خبر/ پورحیدر 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه × 5 =