۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
دستگیری قاتل کشاورز کهنوجی
دستگیری قاتل کشاورز کهنوجی

دستگیری قاتل کشاورز کهنوجی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری قاتل فرد کشاورز در این شهرستان با همکاری ریش سفیدان و متنفذان محلی، طی مدت زمان ۷۲ کم‌تر از ساعت خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان کرمان؛ امید رضایی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر […]


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری قاتل فرد کشاورز در این شهرستان با همکاری ریش سفیدان و متنفذان محلی، طی مدت زمان ۷۲ کم‌تر از ساعت خبر داد.

دستگیری قاتل کشاورز کهنوجی

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری‌کل استان کرمان؛ امید رضایی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل و متواری شدن قاتل در کهنوج، برررسی‌های تخصصی انجام و دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این حادثه صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج ادامه داد: شواهد اولیه نشان‌دهنده آن بود که پس از وقوع درگیری میان یک کشاورز با خریدار محصول خرما، نزاعی صورت گرفته و فرد یاد شده به‌علت عدم کنترل خشم، با سلاح سرد به کشاورز حمله کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام قضایی افزود: با توجه به اینکه پس از وقوع حادثه قاتل از صحنه جرم متواری شده بود، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار دادستانی و نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های تخصصی قضایی و انتظامی و همکاری سران طوایف و متنفذان محلی قاتل در کم‌تر از ۷۲ دستگیر و پرونده قضایی این حادثه تشکیل شد و مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده در حال انجام است.

 

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شش + یازده =