۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
دفاع مقدس منحصربه‌فردترین رویداد تاریخ است
دفاع مقدس منحصربه‌فردترین رویداد تاریخ است

دفاع مقدس منحصربه‌فردترین رویداد تاریخ است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب ‌شرق نزاجا گفت: فتخارمان این است که در دوران جنگ هشت ساله وجبی از خاک ایران جدا نشد.   به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «اقطاع خبر»، امیر غلامعلیان پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهر کرمان گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی […]


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب ‌شرق نزاجا گفت: فتخارمان این است که در دوران جنگ هشت ساله وجبی از خاک ایران جدا نشد.
 

دفاع مقدس منحصربه‌فردترین رویداد تاریخ است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «اقطاع خبر»، امیر غلامعلیان پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهر کرمان گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب ‌شرق نزاجا عنوان کرد: بدون شک دوران دفاع مقدس، دوران دفاع غیرتمندانه از حدود جمهوری اسلامی ایران است که توسط نیروهای مسلح سپاه، نیروی انتظامی و بسیج مردمی سال‌های ۵۹ تا ۶۷ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت، منحصربه‌فردترین رویدادی است که می‌توان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از آن یاد کرد.
 
وی با بیان شباهت بی‌نظیر دوران دفاع مقدس با انقلاب اسلامی افزود: در جنگ تحمیلی مانند پیروزی انقلاب با دست خالی به پیروزی رسیدیم به ‌طوری که در آن دوران از ۲۸ کشور اسیر داشتیم.
 
غلامعلیان در پایان رهبری و تدبیر بی‌بدیل امام راحل را یکی دیگر از رموز پیروزی شکوهمند ایران در جنگ تحمیلی اعلام و عنوان کرد: تاریخ دفاع مقدس مملو از رشادت‌ها و دلاورمردی‌هایی است که سال‌ها می‌توان از آن سخن گفت، افتخارمان این است که در دوران جنگ هشت ساله وجبی از خاک ایران جدا نشد.

انتهای خبر/ن
 
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

15 − سیزده =