۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
دلدادگی حسینی زرندی‌ها برای یازدهمین سال متوالی
دلدادگی حسینی زرندی‌ها برای یازدهمین سال متوالی

دلدادگی حسینی زرندی‌ها برای یازدهمین سال متوالی

مسئول موکب فاطمه‌ زهرا(س) زرندی‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین از حضور این موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین برای یازدهمین سال با حضور ۴۵۰ خادم خبر داد. سید رضا هاشمی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان در خصوص حضور و فعالیت […]


مسئول موکب فاطمه‌ زهرا(س) زرندی‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین از حضور این موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین برای یازدهمین سال با حضور ۴۵۰ خادم خبر داد.

دلدادگی حسینی زرندی‌ها برای یازدهمین سال متوالی

سید رضا هاشمی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان در خصوص حضور و فعالیت موکب زرندی‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: این موکب در مسیر نجف به کربلا و در عمود ۲۰۲ به‌نام موکب فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها مستقر است.

مسئول موکب فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها زرندی‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین ادامه داد: موکب شهرستان زرند برای یازدهمین سال به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران در مسیر مستقر خواهیم شد.

وی ابراز کرد: موکب فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها شهرستان زرند امکانات اسکان را به زائران خدمات‌رسانی می‌کند به‌گونه‌ای که هر شبانه‌روز می‌توانیم ۶ هزار نفر را اسکان دهیم و همچنین سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در بین زائران توزیع خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه به‌مدت ۱۲ روز از هشتم لغایت ۱۹ صفر به زائران خدمات ارائه می‌دهیم، عنوان کرد: در مجموع ۴۵۰ خادم به زائران خدمات‌رسانی انجام می‌دهند که البته ۶۰ نفر از خادمان مستقیم با ما حضور دارند که در آشپزخانه مستقر هستند.

مسئول موکب فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها زرندی‌ها در مسیر پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: علاوه بر خادمانی که از شهرستان زرند به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند از استان تهران هم خادمینی حضور پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: خدمات فرهنگی شامل برگزاری نماز جماعت، سخنرانی و مداحی در موکب ارائه می‌شود و همچنین خدمات خیاطی، پختن نان و خدمات درمانی که بیشترین خدمات درمانی طول مسیر در موکب فاطمه‌الزهرا سلام‌الله علیها با همکاری بیمارستان بانک ملی تهران ارائه می‌شود، به زائران خدمت‌رسانی می‌شود.

هاشمی با تأکید بر اینکه تمام خدمات موکب با نذورات مردمی اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: موکب فاطمه‌الزهرا سلام‌الله علیها شهرستان زرند در مسیر پیاده‌روی اربعین اولین موکبی است که از مسیر نجف به کربلا مجهز به دارای اینترنت وای‌فای است.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار − 3 =