۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
دولت با همدلی در راستای مسائل کشور گام برمی‌دارد
دولت با همدلی در راستای مسائل کشور گام برمی‌دارد

دولت با همدلی در راستای مسائل کشور گام برمی‌دارد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه هیات دولت چهاردهم با وفاق، وحدت و همدلی در راستای مسائل کشور گام برخواهند داشت. شهباز حسن‌پور بیگلری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان گفت: یاد و خاطره […]


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه هیات دولت چهاردهم با وفاق، وحدت و همدلی در راستای مسائل کشور گام برخواهند داشت.

دولت با همدلی در راستای مسائل کشور گام برمی‌دارد

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان گفت: یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی، امیرعبداللهیان و شهیدان خدمت، هفته دولت را به دولتمردان کرمانی تبریک و تهنیت می‌گویم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم مؤمن و ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور پای صندوق‌های رأی، پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب بودن خود را ثابت کردند، تأکید کرد: روزهای اخیر نیز مجلس شورای اسلامی در اتفاقی بی‌بدیل و با یک هماهنگی تمام عیار در راستای تبیین معنویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، به تمام اعضای پیشنهادی هیات وزیران رای اعتماد دادند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ان‌شاءالله کابینه هیات دولت چهاردهم با وفاق، وحدت و همدلی در راستای مسائل کشور گام برخواهند داشت.

وی بیان کرد: مجلس با رای اعتماد به هیات وزیران دولت چهاردهم کار را به‌گونه‌ای تمام کرد تا دولت و دولتمردان هیچ بهانه‌ای برای حل مسائل و مشکلات عدیده مردم نداشته باشند.

حسن‌پور بیگلری خاطرنشان کرد: امروز مردم از مجموعه دولت انتظار کار سیاسی ندارند، بلکه امروز مردم انتظار دارند که دولت و مجلس تمام قد در خدمت کشور و ملت باشند و خدمت بی‌منت به آنان ارائه دهند تا در آینده بسیار نزدیک شاهد وضعیت بهتر در تمامی عرصه‌های اقتصادی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و غیره باشیم.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

10 − دو =