۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ارزوییه
راه‌اندازی سایت همراه اول در دهسرد ارزوئیه
راه‌اندازی سایت همراه اول در دهسرد ارزوئیه

راه‌اندازی سایت همراه اول در دهسرد ارزوئیه

فرماندار شهرستان ارزوئیه از راه‌اندازی سایت جدید آنتن‌دهی و اینترنت پرسرعت همراه اول در منطقه دهسرد ارزوئیه خبر داد. رضا اسماعیلی‌کاخ در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» از احداث و راه‌اندازی سایت جدید همراه اول در روستاهای جوغان و پتکان منطقه دهسرد در بخش مرکزی شهرستان ارزوئیه خبر داد. وی […]


فرماندار شهرستان ارزوئیه از راه‌اندازی سایت جدید آنتن‌دهی و اینترنت پرسرعت همراه اول در منطقه دهسرد ارزوئیه خبر داد.

راه‌اندازی سایت همراه اول در دهسرد ارزوئیه

رضا اسماعیلی‌کاخ در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» از احداث و راه‌اندازی سایت جدید همراه اول در روستاهای جوغان و پتکان منطقه دهسرد در بخش مرکزی شهرستان ارزوئیه خبر داد.

وی افزود: در راستای تحقق وعده‌های داده شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص توسعه ارتباطات روستایی و پیگیری‌های به‌عمل آمده تعداد دو روستا در شهرستان ارزوئیه به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

فرماندار شهرستان ارزوئیه گفت: دو سایت جدید همراه اول در روستاهای «جوغان و پتکان دهستان دهسرد در شهرستان ارزوئیه» توسط همراه اول راه‌اندازی شد و جمعیت ۱۴۴۸ نفر در روستاهای مذکور این شهرستان به اینترنت پرسرعت ۴G دسترسی پیدا کردند.

اسماعیلی‌کاخ خاطرنشان کرد: پروژه مذکور با اعتبار معادل ۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات uso بوده است و به تدریج همه روستاهای شهرستان از آنتن‌دهی مناسب و اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یازده + سیزده =