راهپیمایی ۹ دی برگزار نمی‌شود | بافت همچنان در وضعیت شکننده کرونایی-اقطاع خبر

وی افزود: با اجرای طرح شهید سلیمانی ۳۰ درصد کاهش در آمار کووید ۱۹ را در کشور داشتیم و سیر نزولی ابتلاء همچنان ادامه داد.

به گزارش خبرنگار اقطاع خبر،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه در ۱۰۸ شهر کشور وضعیت نارنجی و در ۳۰۸ شهر آمار زرد است، گفت: در استان کرمان ۶ شهر نارنجی و ۲۷ شهر زرد داریم.

بصیری در خصوص شیوع ویروس جدید تصریح کرد: ویروس جهش یافته هنوز در کشور مشاهده نشده اما اگر این اتفاق بیافتد تنها راه پیشگیری از آن رعایت پروتکل‌های بهداشتی است لذا مردم در این خصوص استرس نداشته باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه ۵۱ درصد شیوع کرونا به خاطر دورهمی‌هاست، مقرر شد منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در شهرهای زرد همچنان ادامه داشته باشد.

راهپیمایی ۹ دی برگزار نمی‌شود

بصیری از تبدیل وضعیت شهرستان‌های انار، بردسیر، بم، راور و رابر از نارنجی به زرد، ابراز داشت: طبق رصدی که از شهرهای استان صورت گرفته، باید به وضعیت شیوع کرونا در بافت توجه بیشتری شود، وضعیت این شهر از حالت نارنجی به زرد تبدیل شده اما همچنان شکننده است.

وی در خصوص برگزاری مراسمات پیش رو ابراز داشت: در مصوبات امروز اگر مقرر شد مراسمی برگزار شود همچون گذشته باید در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی باشد. امسال راهپیمایی ۹ دی راهپیمایی برگزار نمی‌شود و برنامه‌ها باید براساس تصمیم ستاد ملی کرونا برگزار شود، در خصوص برنامه‌های ستاد سالگرد سردار سلیمانی هم منتظر مصوبه هستیم.

بصیری در خصوص برپایی کلاس‌های اول و دوم ابتدایی گفت: برای بازگشایی مدارس طی هفته پیش پیشنهاداتی ارائه شد مبنی بر برپایی پایه‌های اول و دوم ابتدایی قرار بود باز باشند اما تصویب نشد و در صورت باز شدن تخلف محسوب می‌شود.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *