۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
راه‌یابی اثر هنرمند کرمانی به مسابقه بین‌المللی
راه‌یابی اثر هنرمند کرمانی به مسابقه بین‌المللی

راه‌یابی اثر هنرمند کرمانی به مسابقه بین‌المللی

اثر «word hug day» به تهیه‌کنندگی زری فاطمی و کارگردانی حبیبه فاطمی از صدا و سیمای استان کرمان برای شرکت در مسابقه بین‌المللی ABUPRIZE۲۰۲۴ ارسال شد. به گزارش گروه چند رسانه‌ای پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ از بین ۱۰۲ اثر ویژه و فاخر ارسال شده از سوی برنامه‌سازان، پس از ارزیابی و داوری اولیه در امور […]


اثر «word hug day» به تهیه‌کنندگی زری فاطمی و کارگردانی حبیبه فاطمی از صدا و سیمای استان کرمان برای شرکت در مسابقه بین‌المللی ABUPRIZE۲۰۲۴ ارسال شد.

راه‌یابی اثر هنرمند کرمانی به مسابقه بین‌المللی

به گزارش گروه چند رسانه‌ای پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ از بین ۱۰۲ اثر ویژه و فاخر ارسال شده از سوی برنامه‌سازان، پس از ارزیابی و داوری اولیه در امور بین‌الملل، ۶ اثر از صدا و سیمای استان‌ها در بخش‌های «نمایش، مستند، مجری محور، چشم‌انداز و کودکان» برای شرکت در مسابقه بین‌المللی  ABUPRIZE۲۰۲۴ ارسال شد.

در بخش کودکان اثر «word hug day» به تهیه‌کنندگی زری فاطمی و کارگردانی حبیبه فاطمی از صدا و سیمای استان کرمان برای شرکت در مسابقه بین‌المللی ABUPRIZE۲۰۲۴ ارسال شد.

مراسم اهدای جوایز شصت و یکمین دوره مسابقه بین‌المللی ABUPRIZE۲۰۲۴ در کشور ترکیه شهر استانبول در ماه اکتبر (اواخر مهر تا اوایل آبان) برگزار خواهد شد.
 
منبع: ایسنا

انتهای خبر/ن
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × 2 =