۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رابر
رتبه برتر مشارکت انتخاباتی به مردم رابر خواهد رسید
رتبه برتر مشارکت انتخاباتی به مردم رابر خواهد رسید

رتبه برتر مشارکت انتخاباتی به مردم رابر خواهد رسید

امام جمعه رابر گفت: مردم زادگاه شهید سلیمانی هم به نیابت از شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگ زرین دیگری را در ۸ تیرماه به ثبت می‌رسانند. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی‌سلیمانی امام‌جمعه گفت: مقام عظمای ولایت در خصوص انتخابات دو راهبرد اصلی دارد راهبرد اول مشارکت حداکثری و راهبرد […]


امام جمعه رابر گفت: مردم زادگاه شهید سلیمانی هم به نیابت از شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگ زرین دیگری را در ۸ تیرماه به ثبت می‌رسانند.

رتبه برتر مشارکت انتخاباتی به مردم رابر خواهد رسید

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی‌سلیمانی امام‌جمعه گفت: مقام عظمای ولایت در خصوص انتخابات دو راهبرد اصلی دارد راهبرد اول مشارکت حداکثری و راهبرد دوم انتخاب خوب و انتخاب اصلح است.

 
 
وی ادامه داد: در بحث مشارکت حداکثری به فضل الهی ملت رشید انقلاب اسلامی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در هشت تیرماه حضور حداکثری خواهند داشت.
 
امام جمعه رابر اظهار کرد: مردم زادگاه شهید سلیمانی هم به نیابت از شهید نازنین حاج‌قاسم سلیمانی و قریب ۳۵۰ شهید این زادگاه بار دیگر یک برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی در ۸ تیرماه ثبت و ضبط خواهند کرد کمااینکه در دوره سیزدهم هم با مشارکت ۹۰ درصدی در بین ۲۵ شهرستان استان کرمان رتبه اول مشارکت و مدال نخست مشارکت متعلق به مردم خوب، بصیر، فهیم و همیشه در صحنه شهرستان رابر بود.
 
وی تصریح کرد: ان‌شاءالله این مدال در این دوره چهاردهم مردم خوب رابر تکرار خواهند کرد.
 
امام جمعه رابر، شرکت در انتخابات را نشان‌دهنده‌ی اقتدار، عزت ، قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامید کردن دشمنان خواند و خاطر نشان کرد: به فضل الهی مردم عزیز ما بار دیگر با حضورشان دشمنان این نظام را مأیوس خواهند کرد.

منبع: صبح رابر
 

انتهای خبر/ رابر


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × 2 =