۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
رسم غلط تيراندازی در عروسی حادثه آفريد
رسم غلط تيراندازی در عروسی حادثه آفريد

رسم غلط تيراندازی در عروسی حادثه آفريد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگيری عامل تيراندازی منجر به مجروحيت پنج نفر از شرکت‌کنندگان يک مراسم عروسی در يکی از روستاهای شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان های پایگاه خبری «راه‌آرمان»؛ حسن‌ بژندی گفت: در پی‌ اعلام وقوع تيراندازی منجر به مجروحيت تعدادی جوان در حاشيه يکي از روستاها، بلافاصله ماموران‌ انتظامی و […]


فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگيری عامل تيراندازی منجر به مجروحيت پنج نفر از شرکت‌کنندگان يک مراسم عروسی در يکی از روستاهای شهرستان خبر داد.

رسم غلط تيراندازی در عروسی حادثه آفريد

به گزارش گروه شهرستان های پایگاه خبری «راه‌آرمان»؛ حسن‌ بژندی گفت: در پی‌ اعلام وقوع تيراندازی منجر به مجروحيت تعدادی جوان در حاشيه يکي از روستاها، بلافاصله ماموران‌ انتظامی و امنيت‌ عمومی به محل اعزام شدند.
 

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد افزود: در بررسي‌های اوليه پليس مشخص شد در يک مراسم عروسی به‌ دليل رسم غلط‌ تيراندازی، چند تير شليک‌ شده از يک اسلحه‌ شکاری به پنج جوان برخورد و آن‌ها را مصدوم کرده است که با سرعت عمل مأموران عامل اين تيراندازی طی چند ساعت بعد در يکی از روستاهای هم‌جوار دستگير شد.
 
وی با اشاره به کشف سلاح‌ شکاری به کار رفته در اين تيراندازی حادثه‌ساز خاطر نشان کرد: رسم نادرست تيراندازی در مراسمات عروسی بسيار خطرناک و حادثه‌ساز است که در اين رابطه لازم است اهتمام ويژه‌ای توسط دستگاه‌های متولی، سران و بزرگان قبايل، معتمدان و متنفذان اجتماعی نسبت به اين مسئله صورت پذيرد تا شاهد حذف اين مورد در نسل‌های امروز و آينده باشيم.

انتهای خبر/ تاج الدینی 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه × 3 =