۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » جیرفت
رشادت‌های رزمندگان باعث سربلندی در جنگ تحمیلی شد
رشادت‌های رزمندگان باعث سربلندی در جنگ تحمیلی شد

رشادت‌های رزمندگان باعث سربلندی در جنگ تحمیلی شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس زیر پرچم ولایت‌مداری باعث شد تا از جنگ تحمیلی سربلند بیرون بیاییم. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ ظهر امروز محسن نسب‌امیری پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر جیرفت، ضمن گرامی داشت هفته دفاع […]


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس زیر پرچم ولایت‌مداری باعث شد تا از جنگ تحمیلی سربلند بیرون بیاییم.

رشادت‌های رزمندگان باعث سربلندی در جنگ تحمیلی شد

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ ظهر امروز محسن نسب‌امیری پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر جیرفت، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ابهت پوشالی دشمن را در هم شکست.

 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت افزود: جنگ هشت ساله تنها جنگ بین دو کشور ایران و عراق نبود بلکه جنگ بین دنیای شرق و غرب با ایران بود.
 
وی بیان کرد: کشورهای زیادی همچون آمریکا، فرانسه، آلمان، شوروی سابق، انگلیس و ایتالیا پشت سر صدام بودند و از او حمایت می‌کردند و عراق را به پنجمین ارتش دنیا تبدیل کرده بودند.
 
نسب‌امیری ابراز کرد: ارسال مواد شیمیایی برای تولید گاز خردل و مین و انواع بمب‌ها تنها گوشه‌ای از خباثت‌ها و جنایات آمریکا در جنگ هشت ساله بود که بر سر مردم ایران ریخته می‌شد که نتیجه آن ۴۵ هزار مجروح و شهید بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با بیان اینکه از حدود ۱۸ کشور دنیا ما اسیر داشتیم، اظهار کرد: حدود یک سال‌ و نیم از آغاز جنگ تحمیلی ارتش عراق که با انواع و اقسام کمک‌های دنیای شرق و غرب تجهیز شده، علیه کشورمان بیشتر نگذشته بود که صدام در ساعت آغاز جنگ مغرورانه اعلام کرد که تا نیم‌ساعت دیگر ایران را تصرف خواهیم کرد اما این جنگ با ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام ۲ هزار و ۸۷۷ روز به طول انجامید.
 
وی خاطرنشان کرد: در طول جنگ تحمیلی وجبی از خاک میهن را به دشمن ندادیم این در حالی است که هرگاه در دوران شاهان به ایران حمله شد بخشی از خاک کشور را دو دستی به دشمن تقدیم کردند.
 
نسب‌امیری تصریح کرد: رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس زیر پرچم ولایت‌مداری باعث شد تا از جنگ تحمیلی سربلند بیرون بیاییم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت عنوان کرد: دفاع مقدس با کمی و کاستی‌های زیادی که داشت اما صلابت پوشالی صدام را در هم شکست.
 
وی ابراز کرد: یکی از عوامل پیروزی در جنگ هشت ساله، وحدت و یکپارچگی برای مقابله با دشمن بود آن زمان جریان سیاسی چپ و راست نبود و حرف اول را امام خمینی‌(ره) می‌زد و همه گوش به فرمان امام بودند و بر خداوند متعال توکل داشتند.
 
نسب‌امیری با بیان اینکه مقام معظم رهبری از دفاع مقدس به عنوان یک مدرسه و مکتب درس‌آموز یاد می‌کنند، اظهار کرد: امروز شاهد روش‌ و‌ منش تأثیرگذار هشت سال دفاع مقدس در مدیریت کشور هستیم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه صلابت و قدرت نظامی ایران جبهه دشمن و اردوگاه دوستان را به تحسین وا داشته است، عنوان کرد: امروز در دریا و هوا دست برتر را داریم و هرگاه مرزها دچار تهدید شوند با صلابت دشمن را به عقب نشینی وا‌ می‌داریم.
 
وی بیان کرد: امروز از زبان دلسوزان انقلاب اسلامی می‌شنویم که می‌گویند پس از ترور شهید هنیئه هیچ اتفاقی نیفتاده و ما در پاسخ به آنان می‌گوییم که منتظر باشید در زمان مناسب انتقام سخت را رقم خواهیم زد.
 
‌نسب‌امیری با بیان اینکه جنگ روایت‌ها از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد، ابراز کرد: دشمن به دنبال این است که اگر چالش‌های کوچکی وجود داشته باشد آن‌ها را با روایت‌های دروغین بزرگ‌نمایی کند و همچنین فرصت‌های خیره کننده نظام مقدس جمهوری را کوچک‌نمایی می‌کند بنابراین به فرموده رهبر معظم انقلاب، راه مقابله با جنگ روایت‌های دشمنان، جهاد تبیین آن‌هم با قید فوریت و عینیت است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت تاکید کرد: امروز در جنگ روایت‌ها، نسل جوان مراقب باشید تا فریب یاوه‌گویان داخلی و خارجی را نخورید.
 
وی با بیان اینکه نگاه ما به دفاع مقدس باید یک نگاه آموزشی و درس‌آموز باشد، خاطرنشان کرد: سیره، روش و منش رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را باید یک الگو در نظر بگیریم و از راهبرد رزمندگان در دفاع مقدس برای رسیدن به قدرت استفاده کنیم و باید نگاه و گوش‌مان به رهبری باشد غیر از این به بیراهه رفتن است.
 
نسب‌امیری ابراز کرد: کلام خداوند و قرآن کریم و راهبرد امام راحل این است که در مقابل ظالم بایستیم و از حق مظلوم دفاع کنیم و این سخن که ما در مقابل آمریکا و اسرائیل صلاح را کنار بگذاریم، یک راهبرد اشتباه است، امروز باید همه تلاش کنیم که فلسطین و بیت‌المقدس را به مردم مظلوم بازگردانیم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت عنوان کرد: وقتی امام خمینی‌(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی، آمریکای جنایت‌کار را شیطان خطاب می‌کند چطور است که برخی می‌توانند با شیطان بزرگ برادر شوند و این در‌حالی است که با دسیسه‌های آمریکا، در دفاع مقدس و فتنه‌های متعدد شهید دادیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی جبهه مقاومت با تاسی از دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت پیروز خواهد شد و رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی نابود می‌شود.

منبع: دقیانوس 

 
انتهای خبر / فلاح 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × 5 =