۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
رشد ۴ برابری سرانه مدارس استان کرمان
رشد ۴ برابری سرانه مدارس استان کرمان

رشد ۴ برابری سرانه مدارس استان کرمان

معاون آموزش‌وپرورش استان کرمان از رشد چهار برابری سرانه مدارس استان در دولت چهاردهم خبر داد. به گزارشپایگاه خبری «اقطاع خبر» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمان؛ سعید احمدی ۲۵ آبان در جلسه شورای معاونان آموزش‌وپرورش با اشاره به رشد چشمگیر سرانه مدارس دولتی و افزایش حمایت‌های دولت از نظام تعلیم‌وتربیت، افزود: باتوجه‌به […]


معاون آموزش‌وپرورش استان کرمان از رشد چهار برابری سرانه مدارس استان در دولت چهاردهم خبر داد.

رشد ۴ برابری سرانه مدارس استان کرمان

به گزارشپایگاه خبری «اقطاع خبر» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمان؛ سعید احمدی ۲۵ آبان در جلسه شورای معاونان آموزش‌وپرورش با اشاره به رشد چشمگیر سرانه مدارس دولتی و افزایش حمایت‌های دولت از نظام تعلیم‌وتربیت، افزود: باتوجه‌به قرارگرفتن مسئله ارتقاء کیفیت آموزش‌وپرورش در دستور کار دولت، پشتیبانی‌های مالی از مدارس در اولویت برنامه‌های وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفته است.

 وی بیان کرد: این ارقام نشان‌دهنده توجه ویژه دولت به حوزه آموزش‌وپرورش است، هرچند هنوز با وضعیت ایده‌آل فاصله داریم و نیازهای مالی مدارس بیش از این میزان است، اما تزریق این منابع در شرایط اقتصادی فعلی کشور، نویدبخش روزهای بهتری برای نظام آموزشی است.

 احمدی اظهار امیدواری کرد که با تداوم روند حمایتی دولت و برنامه‌ریزی هدفمند وزارت آموزش‌وپرورش، در آینده نزدیک شاهد افزایش بیشتر منابع مالی و ارتقاء سطح خدمات آموزشی در مدارس استان باشیم.

 وی از برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی ویژه همکاران فرهنگی در سراسر استان کرمان خبر داد و گفت: کیفیت دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت نقش مهمی در ارتقاء دانش، مهارت و نگرش کارکنان دارد.

 معاون آموزش‌وپرورش استان کرمان گفت: هرچه دوره‌ها از نظر محتوا، روش اجرا و ارزیابی استانداردتر باشند، اثرگذاری آن‌ها در بهبود عملکرد فردی، شغلی و سازمانی بیشتر خواهد بود و ازاین‌رو، ارتقاء کیفیت آموزش‌های کوتاه‌مدت از اولویت‌های اصلی در توسعه منابع انسانی استان است.

 وی اظهار کرد: در همین راستا، نیازسنجی آموزشی به‌عنوان نخستین گام در طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی موردتأکید قرار گرفته؛ چراکه شناسایی دقیق نیازهای واقعی شغلی و سازمانی، به ما کمک می‌کند تا آموزش‌ها هدفمند، اثربخش و منطبق با اولویت‌های حرفه‌ای همکاران فرهنگی اجرا شوند.

 احمدی با بیان اینکه پس از اجرای دوره‌های آموزشی، سنجش اثربخشی نقش کلیدی در ارزیابی نتایج و بهبود کیفیت دارد، ادامه داد: این ارزیابی‌ها به ما نشان می‌دهند که فراگیران تا چه اندازه از آموزش‌ها رضایت داشته‌اند، چه میزان یادگیری حاصل شده و تا چه حد آموخته‌ها در محیط واقعی به کار گرفته می‌شود.

 وی گفت: استان کرمان اجرای مجموعه‌ای از برنامه‌ها را در دستور کار دارد که باهدف نظارت، ارزیابی و سنجش اثربخشی دوره‌های آموزشی بر اساس الگوهای استاندارد جهانی در سه سطح واکنش، یادگیری و انتقال آموخته‌ها به محیط کار در حال انجام است.

انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*