۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بافت
رصد و پایش کامل شرق کشور
رصد و پایش کامل شرق کشور

رصد و پایش کامل شرق کشور

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید صالحی کرمان گفت: رصد و پایش کامل نسبت‌به شرق کشور و مرزهای شرقی و خلیج فارس را داریم.  به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» محمد معصومی امروز ۱۱ شهریورماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ضمن اشاره به سالروز تأسیس نیروی پدافند هوایی ارتش (۱۰ شهریور) […]


فرمانده گروه پدافند هوایی شهید صالحی کرمان گفت: رصد و پایش کامل نسبت‌به شرق کشور و مرزهای شرقی و خلیج فارس را داریم.

رصد و پایش کامل شرق کشور

 به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» محمد معصومی امروز ۱۱ شهریورماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ضمن اشاره به سالروز تأسیس نیروی پدافند هوایی ارتش (۱۰ شهریور) اظهار کرد: ایستگاه رادار کرمان با گسترش منطقه‌های دیده‌بانی در همه مناطق (بیش از ۱۰۰ منطقه دیده‌بانی) سال ۸۷ آغاز به کارکرد و سال ۸۸ مرکز فرماندهی اطلاعات و شناسایی را فعال کردیم.

 وی افزود: سال ۹۹ یکی از بهترین رادارهای بومی پدافند ارتش در بم مستقر شد که در حوزه کشف ریزپرنده‌ها و پایش کامل کویر کشور، شرق کشور و رصد مرزها فعالیت دارد.

 فرمانده پدافند هوایی کرمان ضمن اشاره به اینکه سامانه‌های مهم پدافندی در استان کرمان فعال است، تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز فرماندهی و واپایش رادارهای منطقه جنوب شرق از دریای عمان آغاز و تا کیش، جنوب شرق کشور، بم کرمان و در نیروی پدافند انجام شده که رصد و پایش کامل نسبت‌به شرق کشور و مرزهای شرقی و خلیج‌ فارس را داریم.

 در این دیدار همچنین امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اظهار کرد: در تاریخ امنیتی و تقویمی ایران، ۱۰ شهریور سالروز انتزاع نیروی پدافند هوایی از نیروی هوایی ارتش است و این روز در تقویم ما به نام پدافند هوایی است.

 وی با بیان اینکه نیروی پدافند هوایی نقش بسیار برجسته‌ای در دوران هشت ساله دفاع مقدس در حفاظت و حراست از پهنه هوایی جمهوری اسلامی داشته، افزود: با توجه‌ به تغییر ماهیت تهدیدات و تنوع تهدیدات، این نیرو متناسب با فضای رزم، خود را تغییر داده است.

 غلامعلیان با اشاره به اینکه استقرار سامانه‌های پیشرفته هوایی در استان کرمان و سرحدات جنوب شرق موجب پهنه و فضای امن هوایی کشور شده، گفت: معتقدیم بازدارندگی امروز عرصه دفاعی و امنیتی کشور به لطف حضور گسترده ارتش و نیروهای چهارگانه ارتش در مرزهای زمینی، هوایی، دریایی و سرحدات هوایی توسط پدافند هوایی است.

منبع:ایسنا
انتهای خبر/بارانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو + 3 =