۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیرجان
رفع تصرف بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی
رفع تصرف بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی

رفع تصرف بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی

بهنام سلاجقه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی متعلق به این نهاد به ارزش ۱۰۲ میلیارد تومان در شهرستان سیرجان خلع ید و رفع تصرف شد. به گزارش اقطاع خبر؛ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیرجان گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و […]


بهنام سلاجقه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی متعلق به این نهاد به ارزش ۱۰۲ میلیارد تومان در شهرستان سیرجان خلع ید و رفع تصرف شد.

رفع تصرف بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی

به گزارش اقطاع خبر؛ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیرجان گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و حسب دستور قضایی، ۴۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی محدوده طرح هادی روستای چاه قوسکی از توابع بخش مرکزی این شهرستان به ارزش ۸۴ میلیارد تومان باز پس گرفته شد.

بهنام سلاجقه تصریح کرد: بستر زنجیریه تولید مسکن از مرحله واگذاری تا صدور سند مالکیت در روستای چاه قوسکی تامین می باشد و متقاضیان دریافت زمین و تسهیلات بهسازی مسکن روستایی بلند مدت و کم بهره با تضامین ساده از جمله سفته زنجیره ای به بنیاد مسکن سیرجان مراجعه نمایند.

وی اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۱ هکتار از اراضی ملی متعلق به این نهاد به ارزش ۱۰۲ میلیارد تومان در شهرستان سیرجان خلع ید و رفع تصرف شد.

سلاجقه با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به تصرف غیرقانونی و ساخت و ساز بنا در زمین‌های ملی و دولتی می‌کنند، گفت: هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد می‌شود و کوچک‌ترین اغماضی نخواهیم داشت و قبل از هرگونه رفع تصرف توسط بنیاد مسکن، خودشان نسبت به رفع تصرف و جمع آوری آثار تصرف اقدام نمایند.

انتهای پیام/سعید


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

11 − 6 =