۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » قلعه گنج
رفع تصرف ۶۰۰۰ هکتار از اراضی قلعه‌گنج
رفع تصرف ۶۰۰۰ هکتار از اراضی قلعه‌گنج

رفع تصرف ۶۰۰۰ هکتار از اراضی قلعه‌گنج

دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج از رفع تصرف ۶ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در راستای حفظ صیانت از بیت‌المال در شهرستان قلعه‌گنج خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ کیومرث قاسمی از رفع تصرف ۶ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در راستای حفظ صیانت از بیت المال در شهرستان […]


دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج از رفع تصرف ۶ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در راستای حفظ صیانت از بیت‌المال در شهرستان قلعه‌گنج خبر داد.

رفع تصرف ۶۰۰۰ هکتار از اراضی قلعه‌گنج

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ کیومرث قاسمی از رفع تصرف ۶ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در راستای حفظ صیانت از بیت المال در شهرستان قلعه‌گنج خبر داد.

دادستان عمومی قلعه‌گنج اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی در امر صیانت از بیت‌المال و اراضی ملی و دولتی در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ ۶ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان قلعه‌گنج رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی تاکید کرد: دادستانی در راستای حفظ حقوق مردم و بیت‌المال با پدیده زمین‌خواری در شهرستان قلعه‌گنج با قاطعیت برخورد کرده و در این خصوص تمامی دستگاه‌های متولی باید با همکاری دستگاه قضایی از بروز این موارد پیشگیری کنند.

منبع:میزان
انتهای خبر/سالاری


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × 4 =