۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
رفع تصرف ۸۰ هکتار اراضی ملی فاریاب
رفع تصرف ۸۰ هکتار اراضی ملی فاریاب

رفع تصرف ۸۰ هکتار اراضی ملی فاریاب

رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب از رفع تصرف ۸۰ هکتار از اراضی ملی طی رسیدگی و صدور حکم در پنج فقره پرونده در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ ایمان محمدی گفت: با توجه به تاکیدهای رئیس قوه قضائیه مبنی بر پیشگیری از تصرف اراضی ملی، برنامه‌های مستمر […]


رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب از رفع تصرف ۸۰ هکتار از اراضی ملی طی رسیدگی و صدور حکم در پنج فقره پرونده در این شهرستان خبر داد.

رفع تصرف ۸۰ هکتار اراضی ملی فاریاب

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ ایمان محمدی گفت: با توجه به تاکیدهای رئیس قوه قضائیه مبنی بر پیشگیری از تصرف اراضی ملی، برنامه‌های مستمر در راستای پیشگیری و برخورد با تصرفات اراضی ملی درحال پیگیری است.
 
این مقام قضایی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان فاریاب با همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های متولی رفع تصرف و به بیت‌المال برگشت داده شده است.
 
وی تصریح کرد: دستگاه قضایی فاریاب با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای متولی این امر، عزم جدی در مدیریت وضعیت از هم گسیخته تصرفات اراضی ملی و تغییر کاربری‌های غیرمجاز در سال جاری را خواهد داشت.
 
محمدی ادامه داد: دادگستری فاریاب به دنبال شناسایی و برخورد قاطع با افرادی است که به صورت گسترده دست به تصرف اراضی ملی یا تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغی می‌زنند و از این طریق کسب منفعت کرده و صاحب سرمایه می‌شوند.
 
این مقام قضایی هشدار داد: برخی افراد تصور نکنند نظارتی بر فعالیت افراد سودجو و زمین‌خوار وجود ندارد، بلکه دستگاه قضایی با حمایت و پشتیبانی مردمی و عزمی راسخ با اینگونه رفتارهای خارج از قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/ کارگرزاده 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 × دو =