۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
رفع مانع تولید ۱۱ واحد صنعتی در کرمان
رفع مانع تولید ۱۱ واحد صنعتی در کرمان

رفع مانع تولید ۱۱ واحد صنعتی در کرمان

در پانزدهمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان کرمان در سال جاری، مشكلات ۱۱ واحد صنعتی و توليدی استان بررسی شد. به گزارش گروه اقتصاپی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، پانزدهمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان در سال ۱۴۰۳، به ریاست محمدمهدی […]


در پانزدهمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان کرمان در سال جاری، مشكلات ۱۱ واحد صنعتی و توليدی استان بررسی شد.

رفع مانع تولید ۱۱ واحد صنعتی در کرمان

به گزارش گروه اقتصاپی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، پانزدهمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان در سال ۱۴۰۳، به ریاست محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دیگر اعضای کارگروه برگزار شد. 

به‌منظور رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی، در اين جلسه به مسائل ۱۱ واحد صنعتی و توليدی استان رسيدگی و دستورات لازم برای رفع مشكلات آن‌ها صادر شد. 

محمد‌مهدی فداکار، استاندار کرمان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد: از شرکت‌هایی که خط تولیدی راه‌اندازی می‌کنند، حمایت و مشکلات آن‌ها را طبق قانون رفع کنید.

 وی ادامه داد: اما ارزیابی زیست محیطی همواره مقدم بر شروع هر فعالیت صنعتی، تولیدی و آماده‌سازی تجهیزات دیگر طرح است.  

فداکار افزود: در خصوص چالش‌های پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح‌های خصوصی ‌گفت: تسهیلات بانکی به ساختمان‌هایی که نیمه کاره بوده و قرارداد رسمی و موافقت وصولی ندارند، پرداخت نشود. 

استاندار کرمان، همچنین با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استفاده از همه ظرفیت‌های کارگروه‌ها در جهت‌ تحقق شعار سال و افزایش تولید واحدهای فعال که بازار فروش محصولات آنها خوب است و یا احیای واحدهای راکد، موافقت کرد. 

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 × 1 =