۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بافت
رفع موانع تولید در کارخانه فولاد بافت
رفع موانع تولید در کارخانه فولاد بافت

رفع موانع تولید در کارخانه فولاد بافت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: با حمایت دستگاه قضایی استان از بیکاری نیروهای شرکت فولاد بافت جلوگیری شده است. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» مهدی بخشی در نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان از بررسی مشکلات سه واحد تولیدی بزرگ در استان کرمان شامل […]


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: با حمایت دستگاه قضایی استان از بیکاری نیروهای شرکت فولاد بافت جلوگیری شده است.

رفع موانع تولید در کارخانه فولاد بافت

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» مهدی بخشی در نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان از بررسی مشکلات سه واحد تولیدی بزرگ در استان کرمان شامل شرکت احیاء استیل فولاد بافت، جهاد نصر و مجموعه دهکده تفریحی، گردشگری ماندگار کرمان در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خبر داد و گفت: این ستاد در تلاش است تا با رفع قضایی موانع تولید بهره‌وری نیروی کار را افزایش دهد تا زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی بیش‌ از پیش در استان فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضابطه‌مندی و قانون‌مداری را مهم‌ترین معیار تصمیم‌گیری و ملاک اقدام و عمل در حوزه حمایت از واحدهای تولیدی، خدماتی و گردشگری و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران عنوان و بیان کرد: بهره‌برداری از فاز شماره دو شرکت احیاء استیل فولاد بافت با مشکل مواجه شده است، این در حالی است که بهره‌برداری این مجتمع، زمینه ایجاد اشتغال پایدار بیش از ۷۰۰ نفر به‌ صورت مستقیم و سه هزار و ۵٠٠ نفر به طور غیر مستقیم در منطقه را فراهم و نقش بسزایی در حل آسیب‌های اجتماعی و توسعه اقتصادی متوازن این منطقه خواهد داشت.

 این نشست با حضور جمعی از معاونان قضایی دادگستری استان، معاون استاندار، نمایندگان طرفان و سایر مدیران دولتی مربوطه برگزار شد.

 شهرستان بافت در فاصله ۱۶۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

منبع:ایرنا
انتهای خبر/بارانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یازده + چهارده =