۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
روحیه و فرهنگ بسیجی حلقه مفقوده مدیریت ناکار آمد است – راه آرمان کرمان
روحیه و فرهنگ بسیجی حلقه مفقوده مدیریت ناکار آمد است – اقطاع خبر

روحیه و فرهنگ بسیجی حلقه مفقوده مدیریت ناکار آمد است – اقطاع خبر

محمد صادق نازلی گفت: نبود روحیه و فرهنگ بسیجی در بین مدیران ناکارآمد ریشه اصلی مشکلات امروز کشور است.   به گزارش اقطاع خبر؛ حجت الاسلام محمد صادق نازلی مسئول گروه جهادی روحانیون شهرستان ریگان در حا‌شیه اردوی جهادی به مناسبت آغاز هفته بسیج ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته گفت: نبود روحیه و فرهنگ […]


محمد صادق نازلی گفت: نبود روحیه و فرهنگ بسیجی در بین مدیران ناکارآمد ریشه اصلی مشکلات امروز کشور است.

 

به گزارش اقطاع خبر؛ حجت الاسلام محمد صادق نازلی مسئول گروه جهادی روحانیون شهرستان ریگان در حا‌شیه اردوی جهادی به مناسبت آغاز هفته بسیج ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته گفت: نبود روحیه و فرهنگ بسیجی در بین مدیران ناکارآمد ریشه اصلی مشکلات امروز کشور است.

نازلی گفت : بسیج برگرفته از سیره و روش انبیاء و اولیاء الهی است در هر حوزه ای که فرهنگ و روحیه بسیجی کم رنگ شده است در همان حوزه مشکل ایجاد شده است و در هر زمانی که این روحیه تقویت شده است امور در ظاهر غیر ممکن آسان شده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان  با بیان اینکه در عصر حاضر شهدا بهترین الگوی روحیه بسیجی هستند، عنوان کرد: جوانانی که بدون تجربه کلاسیک نظامی هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند و بعد از جنگی یکی از همان جوانان مقاومت منطقه را مدیریت کرده و لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت.

نازلی در پایان خاطر نشان کرد: شهید سردار سلیمانی مظهر یک بسیجی مخلص بود و جوانان ما هم امروز باید در در تمام عرصه های خدمت ورود پیدا کنند و استکبار جهانی را نا امید کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هجده + 17 =