۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
روند کرونا در کرمان نزولی شد
روند کرونا در کرمان نزولی شد

روند کرونا در کرمان نزولی شد

حمیدرضا رشیدی‌نژاد با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی بیماران بستری و سرپایی از روند نزولی ابتلا به کرونا در این استان خبر داد. به گزارش اقطاع خبر حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، امروز  ۱۳ شهریورماه در نودوهفتمین جلسه‌ ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با اشاره به روند نزولی ابتلا به کرونا در این استان گفت: […]


حمیدرضا رشیدی‌نژاد با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی بیماران بستری و سرپایی از روند نزولی ابتلا به کرونا در این استان خبر داد.

روند کرونا در کرمان نزولی شد

به گزارش اقطاع خبر حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، امروز  ۱۳ شهریورماه در نودوهفتمین جلسه‌ ستاد مقابله با کرونای استان کرمان با اشاره به روند نزولی ابتلا به کرونا در این استان گفت: بیش از ۲۰ درصد بیماران بستری در بیمارستان نسبت به هفته‌ی قبل کمتر شده و همچنین از تعداد بیماران سرپایی به همین میزان کاسته شده است.

وی افزود: امیدواریم، امروز نیز وزارت کشور واکسن قابل توجهی به ما اختصاص دهد.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان بیان کرد: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها منوط به واکسیناسیون معلمان، اساتید و دانشجویان است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان با اعلام اینکه تقریبا واکسیناسیون اساتید انجام شده است گفت: به بیش از ۸۰ درصد معلمان واکسن تزریق شده و واکسیناسیون معلمان غیرانتفاعی نیز در این هفته کامل خواهد شد.

وی افزود: به همه‌ دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی نیز واکسن تزریق شده است و برای سایر دانشجویان باید مرکزی در دانشگاه باهنر به عنوان دانشگاه مادر ایجاد شود تا واکسیناسیون دانشجویان غیرپزشکی نیز در اواسط هفته‌ جاری آغاز شود.

رشیدی‌نژاد تاکید کرد: دانشجویان بومی کرمان را که در جای دیگر تحصیل می‌کنند با کارت دانشجویی و با ثبت‌نام قبلی واکسینه می‌کنیم.

وی گفت: یک مرکز واکسیناسیون به مراکز دیگر افزوده‌ایم و همچنین با افزایش ساعات کار، روند واکسیناسیون را سرعت می‌دهیم، ضمن آنکه ازدحامی در مراکز صورت نباید بگیرد؛ چرا که به هر میزان واکسیناسیون انجام دهیم به ما واکسن اختصاص داده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان با بیان اینکه واکسیناسیون خودرویی با حمایت و همکاری نیروی انتظامی در کرمان صورت خواهد گرفت، افزود: تاکنون حدود یک میلیون و ۲۲۰ هزار دُز واکسن به استان وارد شده است و حدود ۷۲۰ هزار نفر دُز اول و ۳۶۰ هزار نفر دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام/تاج الدینی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهارده + 13 =