زمان و امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ورود به حرفه کارشناسی رسمی تا  ۱۳ مرداد تمدید شد

زمان و امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ورود به حرفه کارشناسی رسمی تا ۱۳ مرداد تمدید شد

مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان با توجه به‌ اعلام مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه مبنی بر ایجاد اصلاحات در دفترچه پذیرش آزمون کارشناسان رسمی دادگستری امکان ویرایش فرم ثبت نام در سایت سازمان سنجش میسر گردید.

زمان و امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ورود به حرفه کارشناسی رسمی تا  ۱۳ مرداد تمدید شد

به گزارش “اقطاع خبر” با توجه به‌ اعلام مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه مبنی بر ایجاد اصلاحات در دفترچه پذیرش آزمون  کارشناسان رسمی دادگستری امکان ویرایش فرم ثبت نام در سایت سازمان سنجش میسر گردید ضمنا متقاضیانی که هنوز امکان ثبت نام در آزمون مذکور را نداشته اند می توانند تا روز چهارشنبه مورخ۱۳ مردادماه ۱۴۰۰ با مراجعه به «سایت سازمان سنجش کشور» به آدرس اینترنتی  www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام فرمایند.
مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان در این باره گفت:آزمون کارشناسی رسمی مرکز در ۲۴ رشته در روز پنجشنبه مورخ ۱۸ شهریورماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد و متقاضیان شرکت در این آزمون بایستی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در یکی از رشته های تعیین شده در دفترچه آزمون بوده و براساس علاقه و تجربه می‌توانند در آزمون مذکور شرکت نمایند.

انتهای پیام/امیر

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *