۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رفسنجان
زنگ ایثار در مدارس رفسنجان نواخته می‌شود
زنگ ایثار در مدارس رفسنجان نواخته می‌شود

زنگ ایثار در مدارس رفسنجان نواخته می‌شود

جانشین فرمانده ناحیه رفسنجان از به صدا درآمدن زنگ ایثار در مدارس این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ جانشین فرمانده ناحیه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: جنگ هشت‌ ساله حزب بعث عراق با مشارکت ده‌ها کشور و قدرت‌های […]


جانشین فرمانده ناحیه رفسنجان از به صدا درآمدن زنگ ایثار در مدارس این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

زنگ ایثار در مدارس رفسنجان نواخته می‌شود

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ جانشین فرمانده ناحیه رفسنجان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: جنگ هشت‌ ساله حزب بعث عراق با مشارکت ده‌ها کشور و قدرت‌های بزرگ علیه کشورمان را پشت سر گذاشته‌ایم و حتی یک وجب خاک پاک ایران عزیز را از دست ندادیم.

محسن جمال‌زاده اظهار کرد: با درایت‌های امام راحل و دست توانمند سپاه و ارتش، کارکنان اداره‌ها و اقشار مختلف مردمی، دشمن متجاوز را بیرون راندیم و در حال حاضر هم دستاوردهای مهم حاصل این پیروزی باید به نسل جوان انتقال یابد.

جمال‌زاده با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال از ۳۱ شهریور با شعار «در راه فتح قله هستیم» آغاز می‌شود، برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان رفسنجان را تشریح کرد.

وی افزود: در رفسنجان برنامه‌های متنوعی در این هفته داریم، از جمله گلباران قبور شهدا و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس.

جانشین فرمانده ناحیه رفسنجان بیان کرد: برپایی میز خدمت در نمازجمعه، نواختن زنگ ایثار در مدارس، برگزاری تئاتر خیابانی و نیز ویژه برنامه «آبروی محله» در نقاط مختلف شهرستان از جمله این برنامه‌هاست.

جمال‌زاده خاطر نشان کرد: تولید محتوای فرهنگی و تبیینی در سطح فضای‌ مجازی و برپایی روایت‌گری سِیر نمایشگاهی در اماکن پر تردد، ادارات و مدارس از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.

انتهای خبر/مرادی
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 × 4 =