۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
زوج‌ سارق راهی دادسرا شدند
زوج‌ سارق راهی دادسرا شدند

زوج‌ سارق راهی دادسرا شدند

فرمانده‌ انتظامی شهرستان بردسير از دستگيری يک زوج‌ سارق که اقدام به سرقت‌های متعدد از جمله سرقت سيم و کابل کرده بودند، خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ منصور رمضان‌نژاد گفت: در پی‌ وقوع سرقت سيم و کابل‌ برق در يکی از محله‌های‌ شهرستان بردسیر، بلافاصله تيم گشت‌ کلانتری ۱۲ به […]


فرمانده‌ انتظامی شهرستان بردسير از دستگيری يک زوج‌ سارق که اقدام به سرقت‌های متعدد از جمله سرقت سيم و کابل کرده بودند، خبر داد.

زوج‌ سارق راهی دادسرا شدند

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ منصور رمضان‌نژاد گفت: در پی‌ وقوع سرقت سيم و کابل‌ برق در يکی از محله‌های‌ شهرستان بردسیر، بلافاصله تيم گشت‌ کلانتری ۱۲ به محل اعزام شد.
 

فرمانده‌ انتظامی بردسير با اشاره به اينکه مأموران به محض حضور در محل موفق شدند يک زن و شوهر سارق را شناسايی و بلافاصله آن‌ها را دستگير کنند، افزود: در بررسی به عمل‌ آمده مشخص شد اين زن و مرد سارق به‌ صورت کاملاً حرفه‌ای اقدام به سرقت کابل برق می‌کردند.
 
وی با بيان اينکه در بازرسی از خودروی متهمان مقداری ابزار‌آلات سرقت و مقداری کابل‌ برق نيز کشف شد، گفت: اين اقلام به همراه هر دو متهم برای سِير مراحل قانونی به مرجع قضايی معرفی شدند.

منبع: روابط عمومی پلیس
انتهای خبر/ تاج الدینی 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 + شش =